خانه / نوشت افزار و هنری / نوشت افزار / هوش و خلاقیت / آریا شن جادویی و خمیر بازی فانتزی با ابزار 1080

آریا شن جادویی و خمیر بازی فانتزی با ابزار ۱۰۸۰


کد محصول: ۱۲۳۰۴۸

قیمت: ۳۱۹,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

توضیحات

معرفی و توضیحات شن جادویی با ابزار 1080 آریا :

 

خمیر های شنی از خمیر بازی های معمولی نرم تر بوده و بیشتر به کمک قالب ها می توان به آن ها طرح های زیبا و جالبی داد. خمیر شنی سطلی آریا دارای 2 بسته خمیر شنی با دو رنگ متفاوت است که در بسته بندی های نایلونی جداگانه هستند. بسته بندی این خمیر بازی سطلی 6 رنگ پلمپ دار آریا شامل یک بیلچه و شن کش، 4 ابزار کار با خمیر شنی، 12 قالب با اشکال متفاوت و زیبا است که به کمک این ابزار کودکان می توانند شکل یک قلعه را درست کنند و از کار خود لذت ببرند. یک روکش نایلونی نیز در این بسته قرار داده شده تا به عنوان زیر دست بازی کودکان باشد.

دوست داری با دوستات یک قلعه ساحلی بسازی و ازش لذت ببری؟ حس کنی که لب ساحل هستی و داری با شن‌های ساحل قلعه می‌سازی؟ خمیر شنی آریا بهت کمک می‌کنه تا بتونی قلعه ساحلی خودتو بسازی. این بسته با داشتن قسمت‌های قلعه، کارتو راحت‌تر کرده، فقط کافیه داخل این قالب‌ها، شن پر کنی تا به شکل قالب‌ها تبدیل بشن. 12 قسمت از قلعه به صورت قالب داخل این بسته قرار گرفته تا به راحتی بتونی با دوستات قلعه مخصوص و زیبای خودتو بسازی. دو رنگ مختلف شن بهت اجازه ساختن قلعه‌ی رنگی میده و همچنین داشتن یک شن‌کش و بیلچه بهت تو پر کردن قالب‌ها و جا به جا کردن شن‌ها کمک می‌کنه. خمیر شنی آریا دارای دو بسته شن جادویی به رنگ‌های قرمز و سبز روشن، 12 قالب، شن‌کش، بیلچه، 4 ابزار مختلف شن بازی و یک صفحه کار نایلونی است. این محصول برای کودکان بالای 3 سال مناسب بوده و بدون هیچ‌گونه مواد سمی تولید شده است.

مشخصات شن جادویی با ابزار 1080 آریا :

 

برند : آریا 

رده سنی : کودک 

محصول کشور : ایران 

مناسب برای کودکان بالای سه سال - دارای دو خمیر به رنگ های سبز و گل بهی - وزن هر خمیر شنی ۴۷۳ گرم - دارای ۱۲ قالب متنوع در رنگ و ابعاد مختلف - یک شن کش و بیلچه - دارای ۴ ابزار مختلف شن بازی - یک سفره پلاستیکی - ابعاد بسته بندی: ۱۴ × ۱۹ سانتی متر

 

قیمت و خرید شن جادویی با ابزار 1080 آریا :

 

خرید شن جادویی با ابزار 1080 آریا با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک الی سه روزه در فروشگاه اینترنتی بوک دوک انجام میشود.