خانه / نوشت افزار و هنری / نوشت افزار / خودکار و روان نویس / اشنایدر خودکار اسلایدر xbمشکی

اشنایدر خودکار اسلایدر xbمشکی



قیمت: ۱۰۱,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • 4004675044006

توضیحات

معرفی و توضیحات خودکار اشنایدر مدل اسلایدر xb مشکی:

خودکار جزء یکی از پرکاربردترین نوشت افزارها است. معیارهای متفاوتی برای انتخاب یک خودکار وجود دارد، شاید بتوان روان بودن خودکار و پخش نشدن جوهر را از ویژگی های مهم خودکار دانست. از این رو کمپانی اشنایدر با درنظر گرفتن این ویژگی ها سعی در طراحی خودکاری نموده  که علاوه براین ویژگی ها، از نظر ظاهری دارای طرحی جذاب و متفاوت باشد. خودکار اشنایدر مدل Slider Basic Xb دارای نوک فولادی مقاوم در برابر فرسودگی است که خطوطی صاف و بدون لک برجای می‌گذارد. جوهری که در این محصول به‌ کار رفته از نوع ضدآب بوده که بر اساس استاندارد ISO 12757- 2  طراحی شده است. خودکار اشنایدر دارای گریپ لاستیکی بوده که مانع از خستگی و لغزش دست هنگام نوشتن می‌شود و مناسب استفاده در مدرسه ، دانشگاه ، اداره و.... است. این محصول از پلاستیک شفاف ساخته شده و گیره پلاستیکی متصل شده روی در خودکار امکان حمل آن را آسان می‌کند. نوک این خودکار از نوع Xb بوده که می‌تواند خطوطی با پهنای زیاد ترسیم کند.

 

مشخصات خودکار اشنایدر مدل اسلایدر xb مشکی:

جنس بدنه: پلاستیک

سطح مقطع: دایره

نوع نوک: xb

روش استفاده: معمولی

نوک فولادی ضد زنگ

تمام محصولات ما شامل تنوع بسیاری ست که شما میتوانید برای خرید روان نویس به راحتی محصول مورد نظر خود را در سایت بوک دوک ثبت کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

قیمت و خرید روان نویس اشنایدر مدل اسلایدر xb مشکی:

خرید نوشت افزار از جمله روان نویس اشنایدر مدل اسلایدرxb مشکی با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک روزه در فروشگاه اینترنتی بوک دوک انجام می شود