خانه / نوشت افزار و هنری / نوشت افزار / خودکار و روان نویس / پنتر خودکار سبز smooth

پنتر خودکار سبز smooth



قیمت: ۲۰,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • 6921738073446

توضیحات

معرفی و توضیحات خودکار smooth سبز پنتر:

از زمان‌های قدیم نوشتن اهمیت زیادی داشت. انسان‌های اولیه با گذر زمان از ابزارهای متفاوتی همچون استخوان، نی، پر و... برای نوشتن استفاده می‌کردند. تا به امروز انواع متفاوتی از نوشت افزارها تولید شده است. یکی از این نوشت افزارها خودکار است که به عنوان یکی از پرمصرف‌ترین ابزار نوشتاری شناخته شده است. این روزها در جیب و کیف  افراد اعم از دانش‌آموزان، کارمندان، مدیران و... خودکار وجود دارد. برای بسیاری از افراد این اتفاق افتاده که در هنگام نوشتن متنی حساس یا امضا کردن سندی مهم جوهر خودکارشان روی کاغذ پس داده است. این قضیه سبب آزردگی خاطر آنها خواهد شد. خودکار پنتر مدل SP-101 با قطر نوشتاری مناسب، راحتی و روانی در نوشتن و شکل و طرح بدنه، گزینه‌ای مناسب برای مصرف کنندگان است. بدنه این محصول از پلاستیک ساخته شده و محل قرارگیری انگشتان به صورت شیاردار است. این پوشش شیاردار مانع از خستگی و سر خوردن خودکار در دست می‌شود. نوک این محصول از استیل ضد زنگ ساخته شده و بسیار مقاوم است. رنگ بدنه این خودکار با رنگ جوهر آن هماهنگ است. این محصول در 8 رنگ مختلف ساخته شده که می‌تواند نوشته‌های شما را جذاب‌تر کند. این وسیله همچنین برای جدا کردن قسمت‌های مختلف متن از هم و یا کدگذاری رنگی آنها کاربرد دارد. گیره‌ی تعبیه شده روی درپوش خودکار به راحتی به جیب و کتاب وصل می‌شود و همیشه همراه شما است.    

مشخصات خودکار smooth سبز پنتر:

نام کالا:خودکار smooth

برند:پنتر

کشور سازنده:ایران

ابعاد:1*1*14

وزن:30گرم

قطر نوشتاری:1میلی متر

جنس بدنه:پلاستیک

نوع نوک:ساچمه ای 

حس متفاوت نوشتن با بدنه Matt Coated

نگارش کاملا روان و یکنواخت با جوهرUltra Low Viscosity و نوک NS

تمام محصولات ما شامل تنوع بسیاری ست که شما میتوانید برای خرید روان نویس به راحتی محصول مورد نظر خود را در سایت بوک دوک ثبت کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

قیمت و خرید  خودکار smooth سبز پنتر:

خرید نوشت افزار از جمله خودکار smooth سبز پنتر با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک الی سه روزه در فروشگاه بوک دوک انجام می شود.