خانه / نوشت افزار و هنری / نوشت افزار / خودکار و روان نویس / بیک خودکار سافت 1/2

بیک خودکار سافت ۱/۲



قیمت: ۱۴,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • 9789651447655

توضیحات

 معرفی و توضیحات بیک خودکار سافت : 

خودکار بدنه آبی بیک مدل کریستال سافت ( بیک خودکار سافت ) یکی از محصولات شرکت بیک است که با داشتن ظاهری شیک و شفاف از لحاظ اقتصادی هم بسیار به‌صرفه است. جوهر بیک خودکار سافت بسیار نرم و روان می‌نویسد. در نتیجه نیازی نیست در هنگام نوشتن فشار زیادی به مچ دست و انگشتان خود وارد کنید. در نظر داشته باشید که مخزن جوهر بیک خودکار سافت قابلیت جایگزینی و شارژ مجدد ندارد و جوهر آن از روی لباس و پارچه پاک نمی‌شود. بدنه‌ی بیک خودکار سافت چندوجهی است و امکان کنترل بیشتر خودکار را به شما می‌دهد. گیره‌ی سر بیک خودکار سافت به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید آن را درون جیب یا حاشیه‌ی کتاب یا دفترچه ثابت نگه دارید. نوک بیک خودکار سافت از نوع ساچمه‌ای است و با قطر 1.2 میلی‌متر، نوشتاری به قطر 0.45 میلی‌متر ایجاد می‌کند. خودکار کریستال سافت بیک از لحاظ اقتصادی بسیار به‌صرفه است و برای استفاده‌ی روزمره و یادداشت‌ برداری بسیار مناسب به نظر می‌رسد. در بین تولیدکنندگان لوازم تحریر محصولات بیک را همه می‌شناسند. هدف این برند همواره تولید محصولاتی ساده و مطمئن در جهت برطرف کردن نیازهای روزمره‌ی مشتریان بوده است. بیک در سال 1945 اولین خودکار را تولید کرد و تا کنون به عنوان یکی از برندهای بسیار خوش‌نام در صنعت لوازم التحریر و محصولات متنوع دیگر فعالیت داشته است. خودکار وسیله‌ای است کارآمد برای همه‌ی افراد در هر شغل و منصب و موقعیت اجتماعی، که برای بسیاری از ما به عضو همیشگی کیف یا جیبمان تبدیل شده است. همراه داشتن یک خودکار خوب ( بیک خودکار سافت ) برای ثبت اتفاقات روزمره، نوشتن آدرس و تلفن، یادداشت‌برداری از کتاب، امضا کردن اسناد و بسیاری از اموری که لازم است ثبت شوند، امری بسیار ضروری است. شکل و ظاهر خودکار، نوع نوک و جوهر آن، دوام و کیفیت از جمله عوامل تأثیرگذار در انتخاب یک خوکار مناسب به شمار می‌روند. البته در بازار متنوع امروزی این انتخاب امر چندان آسانی به نظر نمی‌رسد.

 

درباره برند بیک:

بیک (به فرانسوی: Bic) نام شرکتی است که در کلیشی فرانسه واقع و در سال ۱۹۴۵ توسط مارسل بیک پایه‌گذاری شده است. شهرت این شرکت به خاطر تولید محصولات یک‌بار مصرف از قبیل فندک، آهنربا، خودکار و ریش‌تراش است. در بیشتر بازارهای فروش، بیک با شرکت‌هایی مانند فابر-کاستل و ژیلت به رقابت می‌پردازد. خودکار بیک یا به‌طور صحیح‌تر بیک کریستال اولین محصول تولید این شرکت است که بیش از شصت سال از شروع تولید آن می‌گذرد و همچنان با نام شرکت بیک گره خورده‌است.

شرکت بیک ایران در سال ۱۳۷۵ کارخانه عطر بیک را از فرانسه خریداری نمود. کارخانه عطر بیک جزو معدود کارخانه های کاملاً اتوماتیک در این صنعت بوده و محصولات آن از مرغوبترین مواد اولیه که توسط بهترین تولید کنندگان اروپایی تولید شده اند تهیه میشود. خط تولید و لابراتوار مجهز این کارخانه به‌طور منظم مورد بازدید و کنترل کارشناسان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی قرار گرفته و لیسانس کمپانی بیک فرانسه نیز مهر تائید دیگری بر کیفیت مطلوب و مرغوب عطر بیک می باشد.

تمام محصولات ما شامل تنوع بسیاری ست که شما میتوانید برای خرید روان نویس به راحتی محصول مورد نظر خود را در سایت بوک دوک ثبت کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

 مشخصات بیک خودکار سافت : 

جنس بدنه : پلاستیک 

رنگ نوشتاری : مشکی

سطح مقطع : چند وجهی

ضخامت نوک : 1/2 میلی متر

نوع نوک : ساچمه ای

وزن : 5 گرم

 قیمت و خرید بیک خودکار سافت:

خرید نوشت افزار از جمله بیک خودکار سافت با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک روزه در فروشگاه بوک دوک انجام می شود.