خانه / انواع کتاب / لوازم مهندسی / ابزار برش / الفا کاتر L-2

الفا کاتر L-۲


کد محصول: ۶۸۹۵۳

قیمت: ۴۹۰,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • 0091511200102
  • الفا

پشت جلد این کتاب آمده است

توضیحات محصول کاتر الفا مدل L-2:

در سال 1956 یوشیو اوکادا موسس شرکت OLFA (اولفا)،  برای اولین بار کاتر با تیغه جدا شونده را ساخت.او زمانی  که در یک شرکت چاپ مشغول به کار بود که از تیغه هایی برای برش دادن کاغذ استفاده می کرد اما این تیغه ها زود کند می شدند. الهام بخش ساخت کاتر با تیغه جدا شونده ، شیشه های شکسته ای که در قدیم برای برش استفاده می شد که به مرور کند می شدند و شکلات هایی که به صورت تکه تکه است و از هم جدا می شوند ، بود. او با این فکر خود توانست کاتری اختراع نماید که تیغه آن قابلیت جدا شدن و جا گذاری تیغه جدید و تیز را داشته باشد. محصولات این شرکت در سراسر جهان مورد استفاده قرار می گیرد. 

کاتر وسیله ای است که با استفاده از آن می توانید به راحتی سطوح مختلف مانند کاغذی ، پلاستیکی ، موکت و... را برش دهید. تفاوت کاتر با قیچی در این است که با استفاده از کاتر می توانید سطوح صاف را راحت برش بزنید. این محصول از یک تیغه باریک و تیز تهیه شده است که در اکثر کاتر ها این تیغه جدا شده و امکان جایگزینی تیغه جدید وجود دارد ، این تیغه های به دلیل تیز بودن امکان آسیب رساندن به کودکان را فراهم می کند پس می بایست دور از دسترس آنها قرار گیرد.

کاتر Olfa با قفل پیچی کد L-2 ، در رنگ زرد موجود است. جنس بدنه این محصول پلاستیک نرم می باشد.  همچنین دارای قفل پیچی است که امکان ثابت نگه داشتن وضعیت تیغ در هر زمان را که بخواهید فراهم می کند. وجود گریپ در پشت دسته و طراحی ارگونومیک این محصول امکان کار با آنرا آسان می نماید و از خستگی دست هنگام کار می کاهد. این محصول مناسب برای کاغذ ،مقوا، پلاستیک نازک و ... می باشد.

مشخصات کاترالفا L-2:

کاتر Olfa با قفل پیچی کد L-2 ،  جنس بدنه این محصول پلاستیک نرم می باشد.  همچنین دارای قفل پیچی است که امکان ثابت نگه داشتن وضعیت تیغ در هر زمان را که بخواهید فراهم می کند. وجود گریپ در پشت دسته و طراحی ارگونومیک این محصول امکان کار با آنرا آسان می نماید و از خستگی دست هنگام کار می کاهد. این محصول مناسب برای کاغذ ،مقوا، پلاستیک نازک و ... می باشد.