خانه / نوشت افزار و هنری / قلم نفیس / خودنویس نفیس / یوروپن قلم کلکسیونی حافظ

یوروپن قلم کلکسیونی حافظ


کد محصول: ۸۳۴۳۸

قیمت: ۳,۵۰۰,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • 9789651351433

توضیحات

تاریخچه شرکت یوروپن:

برند یوروپن در سال 1999 و همزمان با رونمایی از واحد پولی اتحادیه اروپا (یورو) متولد گردیده.

این برند از ترکیب کلمات یورو  و پن (قلم) خلق شده تا بیانگر فلسفه وجودی آن باشد که همانا عرضه قلم های با کیفیت اروپا و قیمت های رقابتی است.
تنوع محصولات و دامنه قیمت گسترده، لوازم جانبی و خدمات پس از فروش استثنایی، بسته بندی های زیبا و فاخر، و نیز مهم تر از همه قیمت های بسیار رقابتی از ویژگی های این برند به حسا می آید.
تولید قلم های فرهنگی و کلسکسیونی برای بازار های مختلف از ابزار های رقابتی این برند می باشد که در بازار ایران می توان به قلم های منشور کوروش، خیام، مولانا، حافظ و فردوسی اشاره نمود.

 


معرفی قلم نفیس و کلکسیونی حافظ یوروپن:


خواجه شمس‌ الدین محمد بن بهاء الدّین حافظ شیرازی (حدود ۷۲۷ – ۷۹۲ هجری قمری برابر با ۷۰۶ – ۷۶۹ هجری شمسی)، شاعر بزرگ سدهٔ هشتم ایران (برابر با قرن چهاردهم میلادی) و یکی از سخنوران نامی جهان می باشد . بیش‌ تر شعر های او غزل هستند که به‌ غزلیات حافظ شهرت دارند. او از مهمترین تأثیر گذاران بر شاعران پس از خود شناخته می‌ شود. قلم نفیس و کلکسیونی حافظ هدیه ای مناسب و کاربردی برای مدیران می باشد.

در قرون هجدهم و نوزدهم اشعار او به زبان‌ های اروپایی ترجمه شد و نام او بگونه‌ ای به‌ محافل ادبی جهان غرب نیز راه یافت. هر ساله در تاریخ ۲۰ مهر ماه مراسم بزرگداشت حافظ در محل آرامگاه او در شیراز با حضور پژوهش گران ایرانی و خارجی بر‌گزار می‌شود. در ایران این روز را ، روز بزرگداشت حافظ شیرازی نامیده‌ اند. خودنویس حافظ با الهام از آرامگاه حضرت حافظ شیرازی به همراه جعبه نفیس چوبی به پیشگاه ایرانیان و جهانیان تقدیم گردیده است.این قلم دارای شماره سریال منحصر به فرد و ثبت شده می باشد.

خودنویس حافظ با الهام از آرامگاه حضرت حافظ شیرازی (لسان الغیب) طراحی و به همراه جعبه نفیس چوبی به پیشگاه ایرانیان و جهانیان تقدیم است . این قلم دارای شماره سریال منحصر به فرد می باشد.
بدنه ی این قلم مشکی رنگ و مزین به سمبل حافظ شناسان یعنی مقبره لسان الغیب حافظ شیرازی می باشد. این قلم با ویژگی هر چه نزدیک به جزییات ارامگاه این بزرگوار طراحی شده است به طوری که در این طرح به جای سنگ مزار از یک تکه نگین گران بها استفاده شده و جزییات جعبه آن به گونه ای می باشد که متفاوت با تمام جعبه های متداول قلم در دنیاست