خانه / نوشت افزار و هنری / نوشت افزار / مداد و مداد رنگی / استدلر مداد مشکی طرح پاستلی

استدلر مداد مشکی طرح پاستلی



قیمت: ۱۲,۵۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • 4007817073230

توضیحات

معرفی و توضیحات مداد مشکی مدل پاستلی استدلر :

 

مداد مشکی مدل پاستلی استدلر با طرحای کمیک و رنگهای دلنشین جلوه ای خاص به این مداد ها داده است. داشتن وزن سبک، بدنه چوبی باکیفیت و مقرون به صرفه بودن از دیگر ویژگی‏های مداد مشکی استدلر می‌باشد.

مغزی این مداد ها نرم و پررنگ میباشد و به دلیل استفاده از مواد خام طبیعی در تهیه مغزی این مداد از کیفیت بالایی برخوردار هستند و شما بدون نگرانی از شکستن پیاپی مغزی مداد هنگام تراشیدن میتوانید از این مداد استفاده کنید.

 بدنه مداد به صورت دایره طراحی شده و دست و انگشتان به صورت درست روی آن قرار میگیرند و در استفاده طولانی‌‌مدت از خستگی انگشتان جلوگیری می‌شود. مغزی مداد دارای درجه سختی HB است و در برابر فشار استاندارد دست به راحتی نمی‌شکند و به همین علت نیاز به تراش کردن مکرر ندارد

استدلر یکی از بزرگترین شرکت‌های سازنده نوشت افزار در آلمان است. نام استدلر از سال 1662 میلادی توسط فردریش استدلر به دلیل ساخت مداد نورنبرگ است. اما شهرت اصلی آن به دلیل شخصی به نام یوهان سباستین استدلر است که در سال 1835 یک کارگاه کوچک ساخت مداد را به یک واحد صنعتی تبدیل کرد. امروزه استدلر 21 شعبه رسمی و 150 نمایندگی در سراسر جهان دارد که بالاترین استانداردها در طراحی، تکنولوژی عملکرد، حفظ محیط زیست و کیفیت برند در سطح جهان دارد. نکته جالت توجه این برند این است که در یک منطقه ای حدود 1800 گونه درختی مطابق با معیارهای محیط زیست کاشته که از این درختان صرفا جهت تولید مداد ها استفاده می شود .

 

مشخصات مداد مشکی مدل پاستلی استدلر :

 

برند : استدلر

درجه سختی مغزی : HB

مدل : پاستلی با طرح های کمیک

سطح مقطع : دایره

کاربرد : نوشتن و طراحی

وزن : 5 گرم

تهیه شده از چوب جنگل های دارای گواهی مدیریت

تمام محصولات ما شامل تنوع بسیاری ست که شما میتوانید برای خرید مداد و مداد رنگی به راحتی محصول مورد نظر خود را در سایت بوک دوک ثبت کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

قیمت و خرید مداد مشکی مدل پاستلی استدلر :

خرید نوشت افزار از جمله مداد مشکی مدل پاستلی استدلر با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک الی سه روزه در فروشگاه اینترنتی بوک دوک انجام میشود.