خانه / نوشت افزار و هنری / نوشت افزار / هوش و خلاقیت / آریا شن جادویی 2کیلویی 1083

آریا شن جادویی ۲کیلویی ۱۰۸۳


کد محصول: ۱۴۴۴۲۷

قیمت: ۴۲۰,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • 6260297110835

توضیحات

معرفی و توضیحات شن جادویی 2 کیلویی 1083 آریا :

 

یکی از مواردی که تمامی کلینیک های مشاوره و روان درمانی کودک به آن اشاره می کنند شن بازی کودکان است. شن جادویی 2 کیلویی 1083 آریا انتخاب مناسبی برای کودکان و نوجوانان است درکه باعث خلاقیت بیشتر، تمرکز و آرامش و تقویت ذهن و دست ها می شود که در کنار همه این خواص از نظر بهداشتی قابل اعتماد است. 

در واقع شن بازی با ایجاد فضایی سالم و استاندارد باعث افزایش مهارت های حرکتی کودکان شده و هیجان زیادی در آنها ایجاد می کند، و به همین علت است که در طی چندین سال گذشته به یکی از شش ابزار اصلی بازی در تمامی کشورهای پیشرفته جهان تبدیل شده است. ولی شاید این سوال هم برای شما پیش بیاید که چرا شن بازی تا این میزان برای افزایش هوش و مهارت کودکان اهمیت پیدا کرده است.

شن بازی با ایجاد فضایی سالم و استاندارد باعث افزایش مهارت های حرکتی کودکان شده و هیجان زیادی در آنها ایجاد می کند.

شن بازی که امروزه به عنوان یک بازی مهیج و لذت بخش برای کودکان شناخته می شود به راحتی می تواند روابطی گرم و صمیمی در بین آنها به وجود آورد و باعث تعامل بیشتر بین کودکان شود. در واقع شن بازی به کودکان اجازه می دهد تا با لمس آن و ساختن اشکال مختلف با وسایل متفاوت شخصیت خود را شکل داده و قدرت ابتکار و خلق چیزهای جدید در آنها افزایش پیدا کند و همچنین روابط دنیای اطراف خود را بهتر درک کنند.

شن بازی کودکان یک بازی مهیج و لذت بخش است و به راحتی می‌تواند روابطی گرم و صمیمی بین بچه‌ها ایجاد کند!

کودکان از طریق شن بازی به نیازهای حسی – حرکتی خود پاسخ می دهند و انرژی خود را به روش مناسبی تخلیه می کنند. همچنین تحقیقات انجام شده در این زمینه نشان می دهد که شن بازی می تواند کودکان عصبی و زودرنج را درمان کند.

تحقیقات نشان داده که شن بازی می‌تواند کودکان عصبی و زودرنج را درمان کند!

امروزه شن بازی یکی از بازی های پرطرفدار در بین کودکان محسوب می شود به طوریکه بسیاری از والدین با تهیه شن های بهداشتی در منزل شاهد بازی کودکان خود با آن می شوند.

در واقع این طور می توان گفت که شن بازی فواید زیادی را برای کودکان به همراه دارد که اگر بخواهیم به یکی از آنها اشاره کنیم رشد و کنترل اعصاب و عضلات می باشد.

شن بازی به کودک یاد می دهد از انگشت ها و دست های خود به خوبی استفاده کند و با فشار دادن، ضربه زدن و جدا کردن و سپس متصل کردن عضلات خود را قوی کرده و به رشد آنها نیز کمک می کند در واقع شن بازی به عنوان یک تجربه آسان و موفق درس های زیادی به کودک می آموزد.

نرم بودن و شکل پذیری طبیعی شن هیجان زیادی را در کودک ایجاد می کند. در واقع تحقیقات انجام شده نشان می دهد که هر کدام از حواس ۵ گانه که بیشتر در معرض حرکات محیطی قرار بگیرد مهارت آن حس با سرعت بیشتری افزایش پیدا می کند همچنین تمام مزایای دیگری که شن بازی برای کودک در رابطه با حس لامسه در پی دارد از جمله فهم و درک لمس کردن و مفاهیمی مانند نرم، مرطوب، سفت و… برای کودک قابل فهم می شود.

در شن بازی کودک از تمام حواس خود از جمله دیدن، لمس کردن و بوییدن استفاده می کند و از آنجایی که بیشتر از دست خود برای بازی با شن استفاده می کند حس لامسه در او تقویت می شود.

در واقع حس لامسه به او قدرت درک مفهوم سفت و نرم را می آموزد و در صورتی که شن با مقداری آب مخلوط کند می توان با این قضیه آشنا شود که شن می تواند خیلی شل و یا خیلی سفت شود و اشکال مورد نظر خود را با استفاده از آنها بسازد.

 

مشخصات شن جادویی 2 کیلویی 1083 آریا:

 

نام کالا:شن جادویی

برند:آریا

سری : کالر

دسته : خلاقیت و سرگرمی

رده سنی:+3

ویژگی های خاص:

  • قابلیت جدا کردن از قالب به سادگی
    - راحتی در استفاده بدون چسبیدن به دست
    -قابلیت شکل گیری با جزییات

 

قیمت و خرید شن جادویی 2 کیلویی 1083 آریا:

 

خرید شن جادویی 2 کیلویی 1083 آریا  با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک الی سه روزه در فروشگاه اینترنتی بوک دوک انجام میشود.