خانه / نوشت افزار و هنری / لوازم هنری / انواع ماژیک / کویلو ماژیک راندو 802 Bronze

کویلو ماژیک راندو ۸۰۲ Bronze


کد محصول: ۱۳۴۹۱۴

قیمت: ۹۶,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • 4260216140853

توضیحات


راندو چیست؟ (Render)


راندو یا به عبارتی همان رندر را می توان به عنوان ارائه نهایی محصول تعریف کرد. این ارائه به صورتی باید باشد تا تعامل بین مخاطب و پروژه به بهترین شکل صورت بگیرد. به طور مثال در فرآیند کلی راندو یا همان رندرینگ با اضافه کردن فیگورهای انسانی یا درختان متناسب با فضای پروژه تون یا حتی سایه افکنی و نورپردازی کیفیت ارائه پروژتون را به شدت افزایش دهید.

در رشته هایی مانند معماری، شهرسازی و عمران طراحان طرح های خود را به شکلی ارائه دهند که هرچه بیشتر و راحت تر قابل فهم و ارتباط گیری باشد.

طراحان به منظور ارائه زیبا و دقیق تر خود در طرح های اسکیسی و شیت بندی خود بر روی مهارت راندو حساب باز می کنند.

نکته مهمی که باید در این جا به آن اشاره کنیم تفاوت راندو و نقاشی است. شما با راندو کردن تلاش می کنید تا حدود خط هارا از هم جدا کرده و مرز مشخصی بین آن ها ایجاد شود ولی در نقاشی شما این خط هارا به وجود می آورید.

راندو را می توان به عنوان یک فن نیز تعریف کرد. طراحان به کمک آن ویژگی های خاص، زمان، اقلیم، بوم و غیره را بیان کرد

 802: ماژیک کویلو ماژیک راندو 

ماژیک راندو کویلو بیشتر در زمینه‌ی طراحی های معماری مورد استفاده قرار می‌گیرند. از آنجایی که نشان دادن نمایی کلی و ارزیابی ارزش پروژه از ارزش بالایی برخوردار می‌باشد، این ابزار توانسته‌ تا به بهترین شکل ممکن این کار را به انجام برساند.

استفاده از ماژیک راندو کویلو تنها در مصارف مربوط به نقشه‌کشی و معماری خلاصه نمی‌شود، بلکه ظاهر زیبا و مدرنی که به طراحی می‌بخشد باعث شده تا طراحان زیادی به این نوع ماژیک‌ها علاقه نشان دهند. اگرچه امروزه استفاده از وسایل دیجیتال از استقبال زیادی برخوردار گشته است، اما با این وجود، طراحی با ابزار‌های قابل لمس، هیچگاه از زندگی یک طراح حذف نمی‌گردد.

راندو به چه روش هایی انجام می شود؟


تکنیک راندو به طور کلی به سه شکل انجام می شود. خشک ، نیمه خشک ، خیس

ماژیک راندو جز گروه نیمه خشک است . بهترین گزینه برای افراد تازه کار است اگر چه که افراد حرفه ای نیز از این وسیله بسیار استفاده می کنند.

 

راندو به وسیله ماژیک:


ماژیک از دسته ابزار نیمه مرطوب است که سریعا بر روی کاغذ یا مقواتون خشک می شود. تنوع رنگی که ماژیک دارد به شما این امکان را می دهد تا بسیاری از رنگ ها را در دسترس داشته باشید.

یکی از خاصیت هایی که ماژیک راندو کویلو دارد این است که به کمک این ماژیک ها تغییرات تدریجی ایجاد کنید ۳ تا ۵ عدد از یک رنگ ماژیک داشته باشید. از روشن تا تیره. برای این کار در ابتدا با روشن ترین ماژیک چند بار روی کاغذ بکشید. سپس به وسیله رنگ بعدی که یک درجه تیره تر است رو روی قسمت یک سومی رنگ تون بکشید. این روند را با رنگ های بعدی هم انجام دهید تا فرآیند کامل شود و نتیجه ای نرم به دست آورید.

از ویژگی های ماژیک های راندو کویلو می توان به این قسمت هم اشاره کرد که رنگهای ماژیک با روی هم کشیدن باهم ترکیب می شوند. برای مثال با کشیدن رنگ آبی روی رنگ زرد ، رنگ سبز به دست می آید. یا مثلا اگر یک دور با ماژیک بر روی کاغذ کشیده و بعد از دو الی سه دقیقه دوباره بر روی آن بکشید می توانید به بافت راه راه دست پیدا کنید.

 

چند نکته درباره ماژیک راندو کویلو:


سعی کنید ماژیک ها را همیشه در هوای خنک نگهداری کنید. زیرا در هوای گرم ماژیک های راندو کویلو خشک می شود. اگر ماژیکی داشتید که خشک شده است می توانید با اضافه کردن مقداری کم حلال دوباره از آن استفاده کنید. ولی امکان دارد این کار باعث کاهش شدت رنگ ماژیک راندو شما شود.

ماژیک های قدیمی خود را دور نندازید .بلکه از آن ها برای ایجاد بافت های جذاب استفاده کنید. هرچه ماژیک راندو شما قدیمی می شود رنگ آن ضعیف می شود .ولی در عوض بافت های بسیار عالی روی برگه شما ایجاد می کند.

نقد و بررسی ماژیک راندو کوییلو 802:

از بررسی میزان فروش انواع ماژیک های مخصوص راندو، برند کوییلو یکی از پرفروش‌ترین برندهای حاضر می‌باشد. محصولات کوییلو ساخت کشور آلمان هستند. کشور آلمان جزو بهترین کشورها در حوزه‌ی تولید محصولات هنری می‌باشد. پس می‌توان از کیفیت ماژیک راندو کوییلو هم اطمینان پیدا کرد.

به علاوه‌ی این نکات، ماژیک های مخصوص راندو کوییلو، غالبا دوسر هستند که این امر نیز یکی دیگر از دلایلی است که باعث محبوبیت این برند شده است. پس می‌توان نتیجه گرفت که خرید از ماژیک‌ راندو کوییلو 802 می‌تواند انتخابی نسبتا مقرون به صرفه و مناسب برای هرکسی محسوب شود.

خصوصیات کویلو ماژیک راندو 802:

ماژیک طراحی دو سر استایل فایل کویلو مناسب برای طراحی، معماری و عمران
همراه با درپوش های رنگ گذاری شده
طراحی ارگونومیک
دارای جوهر ساخته شده از الکل
با پیگمنت بسیار عالی
رنگ های شفاف و با ماندگاری بالا و نوک های مقاوم
در 163 رنگ فوق العاده با درپوش های رنگ گذاری شده

مزایا کویلو ماژیک راندو 802:

گستره وسیع 163 رنگ متفاوت آن را به محصولی متفاوت برای هر هنرمند تازه کار و طراح و معمار تبدیل می کند.
رنگ های شفاف و راحت الاستفاده با ماندگاری بالا و نوک های دیرفرسوده شونده
استفاده راحت برای ساعت ها به خاطر طراحی ارگونومیک محصول

قیمت و خرید اینترنتی کویلو ماژیک راندو 802:

خرید کویلو ماژیک راندو 802 با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان در فروشگاه بوک دوک انجام میشود.