خانه / نوشت افزار و هنری / نوشت افزار / مداد و مداد رنگی / استدلر مداد wopex نئون فسفری

استدلر مداد wopex نئون فسفری



قیمت: ۲۴,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • 4007817182024

توضیحات

معرفی و توضیحات مداد wopex نئون فسفری استدلر :

 

مداد wopex نئون فسفری استدلر به واسطه فرمولاسیون مخصوص و مغزی فشرده، در برابر شکستن بسیار مقاوم بوده و به دلیل سطح نرم و ارگونومیک، برای نگارشی راحت مناسب است. چوب مداد wopex نئون فسفری استدلر، تهیه شده از جنگل‌های دارای گواهی‌نامه‌ PEFC می باشد.

مدادهای وپکس ممکن است در نگاه اول، مانند مدادهای معمولی به نظر برسند اما واقعاً متفاوت‌اند. به محض اینکه این مداد را در دست بگیرید متوجه تفاوت‌ها خواهید شد. چگالی بالا که کمی مداد را سنگین‌تر کرده و سطحی مانند مخمل که در دست نگاه داشتن را آسان می‌کند و مانند یک ترمز گیز هنگام تعریق دست عمل میکند. این مداد خورده‌های چوب ندارد زیرا چوب این مداد تشکیل شده از نوعی پلیمر و چوب میباشد .البته در هنگام نگارش، طراحی و یا رنگ‌آمیزی، تفاوت‌ها بیشتر به چشم خواهد آمد. همچنین مغزی یکنواخت مداد این امکان را به مداد می‌دهد تا به روانی و آسانی روی کاغذ سر بخورد. سطح نرم و ارگونومیک و مغزی با مقاومت بسیار بالا در برابر شکنندگی تجربه نگارشی منحصر به‌ فرد را فراهم می‌کند.

وپکس متشکل از گرافیت یا رنگ‌دانه‌ها در مغزی و سطوح مرکب از چوب و پلاستیک (WPC) است. این ترکیبات به صورت دانه‌های ریزی ذوب و فرآوری شده و طی فرایندی خاص قالب‌گیری می‌شود.

استدلر یکی از بزرگترین شرکت‌های سازنده نوشت افزار در آلمان است. نام استدلر از سال 1662 میلادی توسط فردریش استدلر به دلیل ساخت مداد نورنبرگ است. اما شهرت اصلی آن به دلیل شخصی به نام یوهان سباستین استدلر است که در سال 1835 یک کارگاه کوچک ساخت مداد را به یک واحد صنعتی تبدیل کرد. امروزه استدلر 21 شعبه رسمی و 150 نمایندگی در سراسر جهان دارد که بالاترین استانداردها در طراحی، تکنولوژی عملکرد، حفظ محیط زیست و کیفیت برند در سطح جهان دارد. نکته جالت توجه این برند این است که در یک منطقه ای حدود 1800 گونه درختی مطابق با معیارهای محیط زیست کاشته که از این درختان صرفا جهت تولید مداد ها استفاده می شود .

 

مشخصات مداد wopex نئون فسفری استدلر :

 

برند : استدلر

درجه سختی : HB

رنگ نوشتار : مشکی 

سطح نرم با سطح مقطع 6 ضلعی

مقاومت بالا در برابر شکنندگی

چوب تهیه شده از جنگل های پایدار

کشور مبدا محصول : آلمان

تمام محصولات ما شامل تنوع بسیاری ست که شما میتوانید برای خرید مداد و مداد رنگی به راحتی محصول مورد نظر خود را در سایت بوک دوک ثبت کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

قیمت و خرید مداد wopex نئون فسفری استدلر :

خرید نوشت افزار از جمله مداد wopex نئون فسفری استدلر با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک الی سه روزه در فروشگاه اینترنتی بوک دوک انجام میشود.