خانه / نوشت افزار و هنری / نوشت افزار / مداد نوکی و نوک / استدلر اتود تریپلاس 0.5

استدلر اتود تریپلاس ۰.۵



قیمت: ۲۶۵,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • 4007817774113

توضیحات

معرفی و توضیحات اتود تریپلاس 0.5 استدلر :

 

ترپلاس « triplus» واژه ای است که در جستجوی محصولات استدلر زیاد می شنویم، این نام گذاری به دلیل بدنه سه وجهی بیشتر محصولات استدلر مثل روان نویس های نوک نمدی، خودکارها و ماژیک های این شرکت می باشد.

قسمت نوک هم در این مداد نوکی قابل‌جمع‌شدن است. این ویژگی در جهت سالم‌ماندن سری مداد نوکی بسیار مهم است. علاوه‌براین مانع از این می‌شود که نوک تیز مداد نوکی‌تان باعث آسیب‌رساندن به دیگر لوازمتان شود. اتود استدلر در هنگام کارکردن بسیار راحت است و در کوتاه‌مدت باعث خستگی دست نمی‌شود. دلیل این موضوع فرم مثلثی سطح مقطع آن است

پاک‌ کن قرارگرفته در بخش انتهایی مداد نوکی استدلر با پیچ‌ دادن بخش انتهایی بالا و پایین می‌رود. این ویژگی کمک می‌کند تا پاک‌کن مداد نوکی خراب نشود و بتوانید از تمام آن استفاده کنید.

طبق اعلام شرکت استدلر مداد نوکی triplus بدون استفاده از ماده‌ی PVC ساخته شده است. همچنین برای ساخت پاک‌کن انتهایی‌اش از لاتکس استفاده نشده است.

مجموعه اتود های استدلر سری مارس ظاهری کلاسیک دارند که کمی شبیه به اتودهای اشنایدر و یا حتی فابر کاستل هستند.

استدلر یکی از بزرگترین شرکت‌های سازنده نوشت افزار در آلمان است. نام استدلر از سال 1662 میلادی توسط فردریش استدلر به دلیل ساخت مداد نورنبرگ است. اما شهرت اصلی آن به دلیل شخصی به نام یوهان سباستین استدلر است که در سال 1835 یک کارگاه کوچک ساخت مداد را به یک واحد صنعتی تبدیل کرد. امروزه استدلر 21 شعبه رسمی و 150 نمایندگی در سراسر جهان دارد که بالاترین استانداردها در طراحی، تکنولوژی عملکرد، حفظ محیط زیست و کیفیت برند در سطح جهان دارد. 

 

مشخصات اتود تریپلاس 0.5 استدلر :

 

برند : استدلر 

ضخامت نوک : 0.5 

ساختار بدنه : فلزی

طول بدنه : 150 میلی متر

فرم سطح مقطع : مثلث و ارگونومیک

 

قیمت و خرید اتود تریپلاس 0.5 استدلر :

خرید نوشت افزار از جمله اتود تریپلاس 0.5 استدلر با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک روزه در فروشگاه اینترنتی بوک دوک انجام میشود.