خانه / نوشت افزار و هنری / لوازم هنری / مداد رنگی حرفه ای / کنته پاریس مداد پاستل 48 رنگ

کنته پاریس مداد پاستل ۴۸ رنگ



قیمت: ۱۲,۴۰۰,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • 3013645000172

توضیحات

معرفی کنته پاریس مداد پاستل 48 رنگ:

تاریخچه کنته پاریس را نمی‌توان از شخصیت بنیانگذار آن، نیکولاس کنته جدا کرد. نیکلاس کنته یک نقاش، شیمیدان، فیزیکدان، مخترع و بالن‌سوار بود. در سال 1794 کنته با ترکیب خاک رس و گرافیت، مغزی مداد مدرن را تولید کرد، با این ترکیب بالاخره امکان تولید مدادهایی با سختی نوک متفاوت، امکان پذیر شد.

کنته در سال 1795 کارخانه تولید مداد خود را تاسیس کرد. به این ترتیب فرانسه برای اولین بار مداد مورد نیازش را خود تولید کرد. کنته بر روی رنگ‌های ثابت و بدون تغییر کار کرد و به این ترتیب مدادهای هنری متولد شدند.

مداد پاستلی مانند مداد رنگی هستند با این تفاوت که به جای مغزی گرافیتی، جنس مغزی از نوع پاستل است.

از مزایای این پاستل های مدادی امکان کشیدن بهتر جزییات و امکان ترکیب با هر دو نوع پاستل سخت و نرم است. همچنین مرتب کردن آنها راحت تر است.

قطر استثنایی مغزی مداد های پاستل کنته (۵ میلی متر) آزادی واقعی در خلق و ایجاد انواع افکت، و همچنین حس بی نظیری از خلق اثر به هنرمند می دهد.

 مداد پاستل های حرفه ای کنته بسیار شبیه گچ پاستل ها هستند.

اندک سرب به کار رفته در مغزی آنها به پیگمنت ها سختی کمی داده و باعث شده در مقایسه با گچ پاستل ها کمتر پودر شوند.

هنگامی که جزئیات در اثر اهمیت دارد (در سایز های کوچک و متوسط) استفاده از مداد پاستل های کنته و مداد شمعی ها ارجحیت دارند.

در مقایسه با گچ پاستل، مداد پاستل نباید در لایه های متوالی از رنگ به کار رود، اما برای استفاده به عنوان رنگ خالص، که در تکنیک کلاژ در کنار هم به روی سطح اثر پخش می شود، استفاده می شوند.

مدادهای پاستلی کنته پاریس دارای رنگ‌دانه‌های با کیفیت بالا هستند و مقاومت بسیار خوبی در مقابل تغییر رنگ دارند. از این مدادها می‌توان به صورت مستقل و یا برای اضافه کردن جزئیات به سایر کارهای پاستلی استفاده کرد.

مشخصات کنته پاریس مداد پاستل 48 رنگ:

نام کالا:مداد پاستل

برند:کنته پاریس

کشور سازنده:فرانسه

ابعاد:36*27*1

وزن:1200 گرم

تعداد:48 عدد

جنس جعبه:مقوایی

طول بدنه:180 میلی متر

قطر سطح مقطع:9 میلی متر

قیمت و خرید کنته پاریس مداد پاستل 48 رنگ:

خرید آنلاین کنته پاریس مداد پاستل 48 رنگ با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک روزه در فروشگاه بوک دوک انجام می شود.