خانه / انواع کتاب / کتاب عمومی / کتاب روانشناسی و موفقیت / اسرار ذهن ثروتمند

اسرار ذهن ثروتمند



قیمت: ۱۰۰,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • 9786008913146
  • تی. هارو اکر
  • نگاه نوین

پشت جلد این کتاب آمده است

معرفی کتاب اسرار ذهن ثروتمند:

تی هارو اکر نویسنده کتاب اسرار ذهن ثروتمند معتقد است که هرآنچه که در دنیای بیرون ما تفاق می افتد، از درون ما آغاز می شود و اگر ما بتوانیم باورها و ذهن مان را درست شکل دهیم، می توانیم اتفاق های بیرونی را هم به درستی مدیریت کنیم. او معتقد است این قانون درباره همه مسائل زندگی از جمله ثروت به شدت صدق می کند.

درواقع شما در کتاب اسرار ذهن ثروتمند با باورهای اشتباه خود درباره ثروت و البته ریشه های آن باور ها آشنا می شوید و با انجام تمارینی عملی یاد می گیرید که حتی اگر در نقطه صفر هستید چطور به سمت با یک ذهن تازه و آگاه به سمت موفقیت حرکت کنید.

توضیحات راجع به کتاب اسرار ذهن ثروتمند:

میلیونرها برای ثروت برنامه‌ریزی شده‌اند، در حالی که سایرین برای سطح درآمد پایین یا متوسط برنامه‌ریزی شده‌اند. تجارب دوران کودکی و شخصیت‌های الگو در زندگی این الگوهای فکری را شکل داده و به قدری راهنمای رفتار ما می‌شوند که پس از آن سطح ثروت ما را مستقیماً تحت تأثیر قرار می‌دهند. تفاوتی نمی‌کند که در مقیاس چند صدهزار دلار صحبت کنیم یا میلیون‌ها یا حتی میلیاردها، در هر صورت درآمد افراد در نهایت به ندرت با حدود آن سطحی که در کودکی برای آن‌ها مشخص شده است تفاوت دارد. چرا؟ چون ناخودآگاه آن‌ها مثل یک ترموستات آن‌ها را تنظیم می‌کند. اگر ترموستات آن‌ها روی درجه‌ خیلی پایین تنظیم شده باشد، به محض اینکه دستشان به مقداری پول اضافه می‌رسد آن را ریخت و پاش می‌کنند. اما اگر ترماستات آن‌ها روی درجه‌ بالا تنظیم شده باشد، یعنی روی ثروت، بلافاصله کمبود پول را با پس‌انداز جبران می‌کنند و معمولاً اطمینان حاصل می‌کنند که ثروتشان بیشتر شود.

ذهن ما شبیه کامپیوتر است، محلی که برنامه‌های مهم در کودکی نصب شده‌اند الگوهای تثبیت شده درون ما بر اولین خاطراتمان بنا شده‌اند. چیزهایی که ما در کودکی هنگام صحبت والدین‌مان درباره‌ پول مکرراً شنیده‌ایم برای همیشه در ذهن‌مان ذخیره شده و به ایده‌هایی شکل می‌دهند که در نهایت طرز فکر ما درباره‌ پول را تعیین می‌کنند. حرف‌هایی مثل پول ریشه‌ همه‌ بدی‌ها است، پول روی درخت سبز نمیشه و شادی رو نمیشه خرید در ذهن ما به عنوان برنامه‌های پولی ریشه می‌دوانند و عقیده‌ ما درباره‌ پول را تحت تأثیر قرار می‌دهند. از آنجا که والدین بیشترین تأثیر بر رفتار ما را در کودکی از خود به جای می‌گذارند، تنها دو روش برای برخورد با افکار آن‌ها درباره‌ پول و ثروت وجود دارد. می‌توانیم با این افکار همدلی کرده و بپذیریم‌شان یا می‌توانیم سرکشی کرده و آن‌ها را رد کنیم. ما یا در همان مقیاس والدین خود درباره‌ ثروت و پول می‌اندیشیم یا واقعاً می‌خواهیم کسب درآمد را اساساً به شکل متفاوتی انجام دهیم.

در هر صورت، مقاومت به تنهایی برای شکستن الگوی برنامه‌ اقتصادی‌تان کافی نیست. دلیل این امر این است که افرادی که سرکشی می‌کنند معمولاً با انگیزه‌ غلطی برای به دست آوردن ثروت پیش می‌روند. آن‌ها در واقع نمی‌خواهند ثروتمند شوند، بلکه تنها می‌خواهند بر علیه والدین فقیر خود شورش کند یا نسبت به آن‌ها حس برتری داشته باشند. رفتاری که آن‌ها از والدین خود یاد گرفته‌اند هنوز به قدری بر ایشان مسلط است که حتی اگر تلاش زیادی کنند و مقداری پول به دست آورند، در صورتی که از هر نظر بر روی خود کار نکرده باشند و از برنامه‌ پولی درونی شده نگسسته باشند، احتمالاً آن پول را به سرعت از دست خواهند داد. اما کسانی که در سنین جوانی یاد می‌گیرند هر کاری با پول ممکن است، راه بسیار آسان‌تری برای به دست آوردن پول در پیش دارند زیرا انگیزه‌ فردی که به واسطه‌ ثروت، آزاد و مستقل باشد می‌تواند با پول هم ارضا شود.

برشی از کتاب اسرار ذهن ثروتمند:

آنچه در درون ما می گذرد و تصورات ذهنی و فکری ما را شکل می دهد، در محیط بیرونی ما هم انعکاس پیدا می کند و اینگونه می شود که یا می توانیم مسیر خوشبختی را همچون یک راه بلد طی کنیم و شاهد موفقیت را در آغوش بگیریم یا توان از کف بدهیم و حسرتی برایمان باقی بماند و تمام.

 

شما یا موفقید یا حق با شماست.

 

تی هارو اکر در بخشی از کتاب اسرار ذهن ثروتمند می گوید اولین کاری که باید انجام می دادم، متعهد ماندن به موفقیت و بازی کردن برای برنده شدن بود. پس سوگند خوردم متمرکز باشم و به رها کردن کسب و کارم حتی فکر هم نکنم تا وقتی میلیونر شوم یا حتی بیشتر.

 

این همان فرق اساسی با تلاش های قبلیم بود. چرا که پیشتر چون کوتاه مدت فکر می کردم، در برخورد با فرصت های خوب یا وقتی همه چیز سخت می شد وسوسه می شدم تا کسب و کارم را رها کنم.

 

سعی می کردم تا هروقت فکر های منفی مالی و شیوه های غیر سازنده به ذهنم می زد، روش ذهنیم را به چالش می کشیدم. متوجه شدم ذهنم بزرگ ترین مانع من بر سر راه کسب موفقیت است.

 

تصمیم گرفتم از افکاری که مرا در رسیدن به چشم انداز مورد نظرم در مورد ثروت یاری نمی کنند دوری کنم.

 

این خیلی مهم است که بتوانید تشخیص دهید که چگونه طرز فکرها و اقدامات قدیمی تان شما را به جایی رسانده است که الان هستید.

 

برای رشد باید دست از شیوه های قدیم زندگی تان بکشید و شیوه های جدیدی در پیش بگیرید. در نهایت این نتایج است که خود را نشان می دهد.

مشخصات کلی کتاب اسرار ذهن ثروتمند:

نویسنده: تی هارو اکر

انتشارات:نگاه نوین

قطع:رقعی 

نوع جلد:شومیز

تعداد صفحه:289

موضوع:روانشناسی موفقیت

قیمت و خرید کتاب اسرار ذهن ثروتمند:

خرید آنلاین کتاب اسرار ذهن ثروتمند با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک روزه در فروشگاه بوک دوک انجام میشود.