خانه / انواع کتاب / کتاب عمومی / جامعه شناسی وعلوم اجتماعی / روانشناسی توده‌ها

روانشناسی توده‌ها



قیمت: ۱۲۰,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • 9789648564372
  • گوستاو لویون
  • روشنگران و مطالعات زنان

پشت جلد این کتاب آمده است

معرفی کتاب روانشناسی توده ها:

کتاب تأثیرگذار روانشناسی توده ها یکی از آثار برجسته در زمینه روانشناسی اجتماعی است که با تحلیل دقیق و عمیق رفتار و اعمال جمعیت ها، تأثیر بسزایی داشته است. این کتاب نه تنها بر روانشناسان بلکه بر فردی چون هیتلر و موسولینی نیز تأثیرگذاری داشته است. آنها از مشاهدات این کتاب به عنوان راهنمای برانگیختن احساسات مردمی استفاده کرده اند. به عبارت دیگر، "توده ها هرگز به دنبال حقیقت نیستند. هر کسی که بتواند توهمات آنها را فراهم کند، به راحتی می تواند آنها را برانگیزد."

این کتاب علاوه بر مطالعه روانشناسی جمعیت، به تأثیرات باورهای عمومی در یک جامعه و نیز بر روندهای تاریخی می پردازد. مفاهیمی چون وحدت ذهنی جمعیت، احساسات و اخلاق جمعیت، باورها و عقاید آنها، و ابزارهایی که برای اقناع آنها استفاده می شود، در این کتاب مورد بررسی قرار می گیرد. این اثر برای افرادی که در زمینه های تاریخ، جامعه شناسی، حقوق و روانشناسی فعالیت می کنند، بسیار ارزشمند است. همچنین برای سیاستمداران، دولتمردان، سرمایه گذاران و مدیران بازاریابی نیز می تواند منبعی ارزشمند و آموزنده باشد.

مشخصات کتاب روانشناسی توده ها:

نویسنده: گوستاو لوبون

مترجم: کیومرث خواجوی ها

ناشر: روشنگران و مطالعات زنان

قطع: رقعی

نوع جلد: شومیز

تعداد صفحه: 240

همراه گرامی شما میتوانید برای مشاهده ی کتاب هایی با مضمون کتاب جامعه شناسی و علوم اجتماعی بر روی لینک نارنجی رنگ کلیلک کنید.

فروشگاه اینترنتی بوک دوک دارای کتابهایی با موضوعات مختلف است که شما میتوانید برای خرید کتاب با ارسال رایگان به راحتی محصول مورد نظر خود را در سایت بوک دوک ثبت کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

خرید کتاب روانشناسی توده ها:

خرید کتاب عمومی از جمله کتاب روانشناسی توده ها با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک الی سه روزه در فروشگاه بوک دوک انجام میشود.