خانه / کودک و نوجوان / کتاب کودک و نوجوان / کتاب داستان نوجوان / دونده هزار تو 2(گذر از جهنم)

دونده هزار تو ۲(گذر از جهنم)



قیمت: ۲۷۵,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • 9786003532182

توضیحات

معرفی کتاب دونده هزارتو 2:

"دونده ی هزارتو: گذر از جهنم" نوشته ی جیمز دشنر، یک اثر ادبی شگفت‌انگیز است که توانسته است جوایز مختلفی را در زمینه ی علمی-تخیلی به دست آورد و با استقبال بی‌نظیر خوانندگان، به یک مجموعه ی فیلمی معروف تبدیل شود. بازیگرانی همچون دیلان اوبراین، کایا اسکودلاریو و توماس برودی سنگستر، نقش‌هایی برجسته در این فیلم‌ها داشته‌اند.

داستان پس از فرار توماس و گلیدرهای دیگرش از دست مارپیچ شرور، به سمت یک ماجراجویی جدید کشیده می‌شود. ترزا، نزدیک‌ترین دوست توماس، ناپدید می‌شود و توماس به همراه گلیدرهای دیگر، در معرض خطرات بیشتری قرار می‌گیرند. هیولاهای ترسناک، ویروس‌های مرموز و گروهی از گلیدرها که فقط به دنبال مرگ توماس هستند، تنها بخشی از مشکلاتی است که آنها باید با آن روبرو شوند.

"دونده ی هزارتو: گذر از جهنم" یک اثر جذاب و هیجان‌انگیز است که شما را به دنیای پرماجرا و تیره‌ی هزارتو می‌کشاند و هیجان و ترس را در شما بیدار می‌کند.

درباره نویسنده این کتاب، جیمز دشنر:

جیمز اسمیت دشنر، نویسنده ی آمریکایی متولد 26 نوامبر 1972، در جورجیا به دنیا آمد. او از جمله شش فرزند خانواده خود بود و در سن 10 سالگی توانست با ماشین تحریر والدینش مهارت تایپ کند. دشنر برای تحصیل در دانشگاه بریگام یانگ از جورجیا به یوتا نقل مکان کرد و در رشته ی حسابداری فارغ التحصیل شد. آثار او بیشتر در ژانرهای ماجرایی و علمی تخیلی برای مخاطبین نوجوان نوشته شده و او همراه با همسر و چهار فرزندش در یوتا زندگی می کند.

مشخصات کتاب دونده هزارتو 2:

نویسنده: جیمز دشنر

مترجم: مینا موسوی

ناشر: افق

قطع: رقعی

نوع جلد: شومیز

تعداد صفحه: 416

همراه گرامی شما میتوانید برای مشاهده ی کتاب هایی با مضمون کتاب داستان نوجوان بر روی لینک آبی رنگ کلیلک کنید.

فروشگاه اینترنتی بوک دوک دارای کتابهایی با موضوعات مختلف است که شما میتوانید برای خرید کتاب با ارسال رایگان به راحتی محصول مورد نظر خود را در سایت بوک دوک ثبت کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

خرید کتاب دونده هزار تو 2:

خرید کتاب کودک و نوجوان از جمله کتاب دونده هزارتو 2 با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک الی سه روزه در فروشگاه بوک دوک انجام میشود.