خانه / انواع کتاب / کتاب عمومی / کتاب داستان خارجی / به آواز باد گوش بسپار

به آواز باد گوش بسپار


کد محصول: ۱۱۴۷۶۶

قیمت: ۱۲۰,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • 9786002295736
  • هاروکی موراکامی
  • نشر چشمه

پشت جلد این کتاب آمده است

معرفی کتاب به آواز باد گوش بسپار:

رمان به آواز باد گوش بسپار، اولین رمان هاروکی موراکامی است. این رمان که در سال 1979 منتشر گردید، باعث شهرت و آوازه ی وی در ادبیات ژاپن و سایر نقاط دنیا شد. شخصیت اصلی کتاب، در حال سپری کردن تعطیلات تابستانی در خانه اش است و روزهایش را با می گساری و کشیدن سیگار به همراه شخصیتی به نام رت در پاتوق شان می گذراند. او خاطراتی از سه زن را به یاد می آورد که در تمام زندگی اش، فقط با آن ها رابطه ی عاشقانه داشته و داستان رابطه ی نافرجامش با چهارمین زن را برای رت تعریف می کند. این موضوع که چهارمین زن، فقط نه انگشت دارد، در داستان های عجیب و غیرمعمول موراکامی، بسیار عادی و معمولی جلوه می کند. بسیاری از منتقدان کتاب، مطالعه ی این اثر را به خواندن جریان سیال ذهن نویسنده ی آن، تشبیه کرده اند. با وجود سادگی داستان و شباهت آن به تکه هایی بریده شده از یک دفتر خاطرات شخصی، رمان به آواز باد گوش بسپار، دارای نثری بسیار جذاب، زیبا و روان است.

درباره نویسنده این کتاب، هاروکی موراکامی:

هاروکی موراکامی در ۱۲ ژانویه ۱۹۴۹ در کیوتو ژاپن به دنیا آمد. در سال ۱۹۶۸ به دانشگاه هنرهای نمایشی واسدا رفت. در سال ۱۹۷۱ با همسرش یوکو ازدواج کرد و به گفته ی خودش در آوریل سال ۱۹۷۸ در هنگام تماشای یک مسابقه ی بیسبال، ایده ی اولین کتاب اش، به آواز باد گوش بسپار به ذهنش رسید. در سال ۱۹۷۹ این رمان منتشر شد و در همان سال جایزه ی نویسنده ی جدید گونزو را دریافت کرد. در سال ۱۹۸۰ رمان پینبال (اولین قسمت از سه گانه ی موش صحرایی) را منتشر کرد. در سال ۱۹۸۱ بار جازش را فروخت و نویسندگی را پیشه ی حرفه ای خود کرد.

مشخصات کتاب به آواز باد گوش بسپار:

نویسنده: هاروکی موراکامی

مترجم: محمدحسین واقف

ناشر: چشمه

قطع: رقعی

نوع جلد: شومیز

تعداد صفحه: 141

همراه گرامی شما میتوانید برای مشاهده ی کتاب هایی با مضمون کتاب رمان خارجی  بر روی لینک رنگی کلیک کنید.

فروشگاه اینترنتی بوک دوک دارای کتاب هایی با موضوعات مختلف است که شما میتوانید برای خرید کتاب با ارسال رایگان به راحتی محصول مورد نظر خود را در سایت بوک دوک ثبت کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

خرید کتاب به آواز باد گوش بسپار:

خرید کتاب عمومی از جمله کتاب به آواز باد گوش بسپار با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک الی سه روزه در فروشگاه بوک دوک انجام میشود.