خانه / نوشت افزار و هنری / قلم نفیس / خودکار نفیس / فابرکستل دیزاین اوندرو خودکار رزین نارنجی 147502

فابرکستل دیزاین اوندرو خودکار رزین نارنجی ۱۴۷۵۰۲


کد محصول: ۱۵۰۹۳۰

قیمت: ۸,۰۸۰,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

توضیحات

معرفی فابر کستل اوندرو خودکار رزین نارنجی 147502:

فابر کاستل Faber-Castell یکی از بزرگترین تولیدکنندگان لوازم اداری و لوازم تحریر در جهان است. این کارخانه در حقیقت به عنوان قدیمی‌ترین تولیدکننده لوازم تحریر دنیا شناخته می‌شود و هر سال نزدیک به ۲ میلیارد مداد می‌سازد.

به طور کلی محصولات فابر کاستل در ۳ دسته قرار می‌گیرند. دسته اول لوازم نوشت افزار مانند مداد، خودکار، خودنویس و .. هستند. دسته دوم شامل کالاهای جانبی مانند پاک‌کن و تراش، خط کش، منگنه و .. می‌شوند. و در دسته سوم وسایل طراحی و نقاشی و ساخت کاردستی قرار دارد. مداد رنگی، آبرنگ، دفاتر رنگ‌آمیزی و ابزار خلاقانه برای کاردستی کودکان از جمله این وسایل به حساب می‌آیند. برخی از محصولات فابر کاستل نیز به صورت خاص طراحی شده‌اند و برای فعالیت‌های هنری حرفه‌ای بکار می‌روند.

شاید به نظر برسد که در دنیای دیجیتال و عصر رایانه‌ها، نیاز به خودکار برای نوشتن در حال کم‌رنگ‌تر شدن است. اما این‌طور نیست. حتی اگر تخته‌ سیاه‌های کلاس به نسخه دیجیتالی ارتقا پیدا کنند و پای قلم‌های نوری و لمسی و… هم به مدارس در سطحی وسیع باز شود باز هم برای یادگیری نوشتن باید قلم و خودکار دست بگیرید و بنویسید.

خودکار فابر کستل اوندرو خودکار رزین نارنجی 147502، خودکاری است که ساختاری متناسب با راحتی بدن‌تان دارد و در آن اصول ارگونومی رعایت شده است. یعنی در دست گرفتن و نوشتن با آن، کمترین میزان فشار را به دست، ماهیچه‌ها و مفاصل وارد می‌کند.

مشخصات فابر کستل اوندرو خودکار رزین نارنجی 147502:

 نام کالا:خودکار رزین 

برند:فابرکستل

کشور سازنده:آلمان

ابعاد:15*1*1

وزن:500 گرم

جنس بدنه:فلز

نوع نوک:ساچمه ای 

قطر نوشتاری:0.1 میلی متر

قیمت و خرید فابر کستل اوندرو خودکار رزین نارنجی 147502:

خرید آنلاین فابر کستل اوندرو خودکار رزین نارنجی 147502 با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک روزه در فروشگاه بوک دوک انجام می شود.