خانه / انواع کتاب / کتاب عمومی / کتاب روانشناسی و موفقیت / عشق ویرانگر

عشق ویرانگر



قیمت: ۱۸۰,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • 9789643177539
  • برادجانسون-کلی موری
  • رسا

پشت جلد این کتاب آمده است

معرفی کتاب عشق ویرانگر:

کتاب عشق ویرانگر نوشته‌ی  براد جانسون ، کلی موری است.

زندگی ما سراسر از اتفاقات ریز و درشتی است که هر کدام از آن‌ها بر روند و نوع تصمیم‌گیری‌ها و در نتیجه انتخاب‌های ما تاثیر گذارند. چالش‌هایی مثل انتخاب رشته‌ی تحصیلی، شغل و انتخاب دوستان. اما یکی از چالش‌های مهمی که در زندگی بیش‌تر افراد وجود دارد، موضوع روابط و ازدواج است. چرا که می‌توان گفت نتیجه‌ی ازدواج چه موفق و چه ناموفق بر روند و پیشرفت زندگی ما   تاثیرگذار است کتاب عشق ویرانگر میتواند کمکی باشد برای انتخاب های درست تر.

درباره کتاب عشق ویرانگر:

 کتاب عشق ویرانگر به شیوه‌ای موثر پاسخ به تمام سوال‌های : در دنیای مدرن امروز روابط به قدری پیچیده شده است که وقتی بین دو نفر آشنایی شکل می‌گیرد، هر دوی آن‌ها باید بدانند که آیا برای همدیگر به قدر کافی مناسب هستند؟ آیا ادامه دادن رابطه‌ای که بین آن‌ها شکل گرفته است به نفع آینده آن‌هاست یا ادامه دادن آن کاری اشتباه است؟ است و به خوانندگان کمک می‌کند تا برای شکل‌گیری و ادامه‌ی روابط خود تصمیم درست بگیرند.

شما از این کتاب به راهبردهایی برای تشخیص فرد دارای اختلال شخصیت و اجتناب از رابطه با او دست خواهید یافت.تصمیمات کارآمدی خواهید گرفت و رابطه ی عشقی سالمی را تجربه خواهید کرد.برای تجربه ی یک رابطه ی عاشقانه و سالم از همین کتاب شروع کنید. 

برشی از کتاب عشق ویرانگر:

برای یک فرد ضد اجتماعی، نقض قوانین اجتماعی امری عادی است. در واقع او فکر می‌کند که قانون برای همه لازم الاجراست جز خودش. او ممکن است قانون را چیزی احمقانه یا غیر ضروری بداند. محبوب خطرناک شما احتمالا احساس می‌کند که مافوق قانون قرار دارد و به همین دلیل به خودش اجازه می‌دهد قوانین را نقض کند. بنابراین، این‌گونه افراد هرگاه که لازم باشد، در جهت منافع خود قانون را نقض می‌کند. دو قانون طلایی آنها بدین ترتیب است:«کاری را که دیگران میخواهند علیه تو انجام دهند، تو علیه آنها انجام بده و دیگر اینکه هر چه دلت خواست در مورد دیگران انجام بده».

مشخصات کتاب عشق ویرانگر:

نویسنده:برادجانسون-کلی موری

انتشارات:رسا

موضوع:روانشناسی زنان و ازدواج

قطع:رقعی

نوع جلد:شومیز

تعدادصفحه:312

قیمت و خرید کتاب عشق ویرانگر:

خرید آنلاین کتاب عشق ویرانگر با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک روزه در فروشگاه بوک دوک انجام می شود.