خانه / کودک و نوجوان / کتاب کودک و نوجوان / کتاب داستان نوجوان / تن تن 14 (معبد خورشید )

تن تن ۱۴ (معبد خورشید )



قیمت: ۲۲۰,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • 9789649380087

توضیحات

خرید آنلاین کتاب تن تن 14:

داستان زندانیان معبد خورشید، چهاردهمین جلد از مجموعه ماجراهای تن تن، اثری خلاقانه از کاریکاتوریست بلژیکی هرژه است. در این داستان، تن تن، سگ اسنوئی و دوست هادوک به کالائو در پرو سفر می‌کنند تا دوستشان، پروفسور کالکولس را از دست آدم ربایان نجات دهند. اما آنها با مشکلات بسیاری روبرو می‌شوند و تن تن با خطرات زیادی مواجه می‌شود. این داستان پر از هیجان، ماجراجویی و تلاش برای نجات دوستان است.

درباره نویسنده این کتاب، هرژه:

ژرژ پروسپر رمی نویسنده و کاریکاتوریست بلژیکی بود که به خاطر خلق ماجراهای تن تن مشهور است. او از سال ۱۹۲۹ تا هنگام مرگش در سال ۱۹۸۳ به خلق این مجموعه مشغول بود. هرژه در اواخر عمرش تنفری از مخلوقش، تن تن، داشت و با مرگش مجموعه داستان های تن تن به پایان رسید. از دیگر آثار او می توان به ماجراهای ژو، زت و ژوکو، کوییک و فلوپک و ماجراهای پوپول اشاره کرد.

مشخصات کتاب تن تن 14:

نویسنده: هرژه

مترجم: گروه ترجمه نشر رایحه

ناشر: رایحه اندیشه

قطع: رحلی

نوع جلد: شومیز

تعداد صفحه: 64

همراه گرامی شما میتوانید برای مشاهده ی کتاب هایی با مضمون کتاب داستان نوجوان بر روی لینک آبی رنگ کلیلک کنید.

فروشگاه اینترنتی بوک دوک دارای کتابهایی با موضوعات مختلف است که شما میتوانید برای خرید کتاب با ارسال رایگان به راحتی محصول مورد نظر خود را در سایت بوک دوک ثبت کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

خرید کتاب تن تن 14:

خرید کتاب کودک و نوجوان از جمله کتاب تن تن 14 با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک الی سه روزه در فروشگاه بوک دوک انجام میشود.