خانه / کودک و نوجوان / کتاب کودک و نوجوان / کتاب داستان نوجوان / لی لاک اسکالی و خانه ی ارواح

لی لاک اسکالی و خانه ی ارواح



قیمت: ۲۸,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • 9786003206526

توضیحات

معرفی کتاب لی لاک اسکالی و خانه ارواح:

لی لاک از ارواح و چیزهای مختلف دیگر ترس می‌کند. او در عمارت اسکالی زندگی می‌کند، جایی که ارواح شروری مانند آقای فرایت و شبحی به نام میلی کوچولو وجود دارند. پدر لی لاک به طرز عجیبی ناپدید شده و او باید راهی برای مقابله با این ارواح در این عمارت تاریک و ترسناک پیدا کند. علاوه بر ارواح، شکارچیان نیز به دنبالش هستند. آیا لی لاک می‌تواند بدون کمک پدرش از این عمارت ترسناک فرار کند و خودش را محافظت کند؟

درباره نویسنده این کتاب، ایمی سزاری:

امی سزاری، یک هنرمند خیالی و خلاق است که در دل جنگل زندگی می کند. او از پرورش کدوهای تنبل در تابستان، بافتنی ها در زمستان و تماشای انیمیشن ها در طول سال لذت می برد. اعتقاد دارد که جادو وجود دارد و دارای مدرک در رشته تجارت است. علاوه بر این، او یک اهل بازی های ویدیویی است و تمام کنسول های نینتندو را دارد، همچنین یک ماشین بازی PacMan خانم که به طور کامل بازسازی شده است.

مشخصات کتاب لی لاک اسکالی و خانه ارواح:

نویسنده: ایمی سزاری

مترجم: لیلا یادگاری

ناشر: شهر قلم

قطع: رقعی

نوع جلد: شومیز

تعداد صفحه: 152

همراه گرامی شما میتوانید برای مشاهده ی کتاب هایی با مضمون کتاب داستان نوجوان بر روی لینک نارنجی رنگ کلیلک کنید.

فروشگاه اینترنتی بوک دوک دارای کتابهایی با موضوعات مختلف است که شما میتوانید برای خرید کتاب با ارسال رایگان به راحتی محصول مورد نظر خود را در سایت بوک دوک ثبت کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

خرید کتاب لی لاک اسکالی و خانه ارواح:

خرید کتاب کودک و نوجوان از جمله کتاب لی لاک اسکالی و خانه ارواح با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک الی سه روزه در فروشگاه بوک دوک انجام میشود.