خانه / نوشت افزار و هنری / نوشت افزار / مداد نوکی و نوک / استدلر مداد مکانیکی مارس میکرو - 775 / 0.3

استدلر مداد مکانیکی مارس میکرو - ۷۷۵ / ۰.۳



قیمت: ۱۰۷,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

توضیحات

معرفی و توضیحات مداد مکانیکی مارس میکرو - 775 / 0.3 استدلر :

 

با مداد مکانیکی مارس میکرو - 775 / 0.3 استدلر میتوانید در مدتی طولانی و بدون خستگی بنویسید. این مداد نوکی تمرکز شما را در حین نوشتن حفظ کرده و وقت شما را هدر نمی‌دهد. مداد مکانیکی مارس میکرو - 775 / 0.3 استدلر می‌تواند اشکال و خطوط مختلف را با شابلون و خط‌کش ترسیم کند از این رو این اتود انتخاب مناسبی برای طراحان نقشه کشان و معماران میباشد.شما می‌توانید این مداد نوکی بادوام را همیشه همراه خود داشته باشید.
مداد مکانیکی مارس میکرو - 775 / 0.3 استدلر دارای بدنه‌ای پلاستیکی است. محل قرار گرفتن انگشتان در این بدنه با لاستیک پوشانده شده است. این لاستیک دو مزیت  را دارا ات: یکی وارد نشدن فشار به انگشتان و امکان استفاده‌ی طولانی و بدون خستگی از مداد نوکی است. ضمناً حالت انگشتان دستتان هم در اثر استفاده‌ی مداوم از این نوشت‌ افزار تغییر نخواهد کرد. دوم لیز نخوردن آن در دست در مواقعی که دست در حال تعریق است. با این ویژگی تمرکز شما در حین نوشتن در اثر لیز خوردن مداد نوکی و خط خوردن نوشته‌ تان به هم نمی‌خورد و لازم نیست زمانی را برای پاک کردن و اصلاح این خط‌ خوردگی صرف کنید. نوک، گیره و دکمه‌ی فشاری مارس استدلر فلزی و بادوام است. نوک گرافیتی پوششی استوانه‌ای و محکم دارد و به همین دلیل برای کشیدن شکل و خط با شابلون و خط‌کش بسیار مناسب است. این نوک را می‌توانید با وارد کردن یک فشار ملایم به دکمه‌ی فشاری به داخل بدنه بکشید و مداد نوکی را با خیال راحت و بدون نگرانی از کثیف شدن جیبتان، در داخل آن قرار دهید. برای نوشتن و طراحی با این مداد نوکی باید از نوک 0.3 میلی‌ متری مارس میکروی استدلر استفاده کنید. این نوک لایه‌ دار است و به همین دلیل در برابر شکستن بسیار مقاوم است. این ویژگی دیگری است که مانع از بین رفتن تمرکز و هدر رفتن وقت شما خواهد شد. از آنجا که این مداد نوکی می‌تواند تا 12 عدد نوک را در مخزن خود جای دهد، پس از هر بار پرکردن مداد نوکی می‌توانید مدت‌ها از آن استفاده کنید. پاک‌ کنی که در زیر درپوش انتهایی و محل قرار دادن نوک تعبیه شده است، می‌تواند اشتباهات نوشتاری کوچک شما را به‌ سرعت پاک و اصلاح کند. این پاک‌ کن فاقد PVC و لاتکس است و به همین دلیل برخورد آن با پوست هیچ‌ گونه حساسیتی ایجاد نخواهد کرد.
دوام زیاد، کاربرد آسان و کیفیت بالا ویژگی‌هایی است که فقط و فقط می‌توان از محصول یک برند معتبر انتظار داشت. مداد مکانیکی مارس میکرو - 775 / 0.3 استدلر به دلیل برخورداری از چنین ویژگی‌هایی برای همه‌ی افرادی که برای انجام کارهای طراحی و نوشتن روزمره‌ی  خود از مداد نوکی استفاده می‌کنند، میتواند ابزاری بسیار کار آمد و مفید برای شما باشد.

 

مشخصات مداد مکانیکی مارس میکرو - 775 / 0.3 استدلر :

 

جنس بدنه : پلاستیک

پاک کن سرخود : دارد

روش استفاده : کلیکی

کاربرد : نگارش / روزمره / طراحی

قطر نوشتار : 0.3

نوع محصول : مداد مکانیکی

امکانات : شارژ یک مرحله ای 12 عددی /حفاظ محکم/دارای قبضه ی پلاستیکی

رنگ بدنه : آبی

 

قیمت و خرید مداد مکانیکی مارس میکرو - 775 / 0.3 استدلر :

خرید مداد مکانیکی مارس میکرو - 775 / 0.3 استدلر با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک روزه در فروشگاه اینترنتی بوک دوک انجام میشود.