خانه / نوشت افزار و هنری / نوشت افزار / جامدادی / گابل جامدادی 3زیپ speed

گابل جامدادی ۳زیپ speed


کد محصول: ۱۴۷۱۶۱

قیمت: ۱۹۰,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

توضیحات

معرفی و توضیحات جامدادی سه زیپ گابل مدل speed:

اگر از آن دسته از افرادی هستید که می خواهید تعداد زیادی نوشت افزار را همه روزه با خود حمل کنید و یا می خواهید به صورت منظم از آنها نگهداری نمایید، جامدادی های سه زیپ گابل گزینه بسیار خوبی برای شماست. خصوصا اینکه جامدادی های سه زیپ گابل علاوه بر مدل های معولی و باریک که فضای کمتری اشغال می کند، دارای مدل های بزرگتر و جادار تر با عنوان جامدادی سه زیپ هنری نیز می باشد که فضای قابل توجهی برای انواع نوشت افزار و حتی لوازم آرایش شما دارد. با استفاده از این جامدادی ها و با تفکیک نوشت افزار و لوازم آرایش خود از یکدیگر می توانید پاکیزگی و نظم خوبی به آنها بدهید همچنین از آسیب دیدنشان محافظت کنید. جامدادی های سه زیپ گابل متناسب با نیاز دختر، پسر، دانش آموز، دانشجو، شاغل و.... طراحی شده است.به این ترتیب در هر سن، شغل و موقعیتی که باشید می توانید فراخور نیاز و سلیقه تان آن را انتخاب و از فروشگاه اینترنتی بوک دوک خریداری نمایید.

معرفی کامل جامدادی های گابل:

دانش‌آموزان و دانشجویانی که برای رفتن به مدرسه یا دانشگاه نیاز دارند تا خودکار، مداد، پاک‌کن، مدادتراش، خط‌کش و کلی لوازم‌التحریر دیگر را یکجا با خودشان حمل کنند و برای این کار نمی‌توانند صرفاً به فضای تعبیه‌شده در کیف یا کوله‌های‌شان قناعت کنند، به یک جامدادی جادار، باکیفیت و خوش‌دست با برندی محبوب همچون گابل نیاز دارند. جامدادی گابل ساخت اسپانیا با طرح‌های متنوعی که دارد، انتخابی ایده‌آل برای همه دانش‌آموزان و دانشجویان خوش‌سلیقه است و ما در این مقاله قصد داریم تا شما را با سیر تا پیاز این نوع جامدادی‌ها آشنا کنیم:

طرح‌های جامدادی گابل حال و هوای مدیترانه‌ای دارند.

تیم نُه نفره طراحان دپارتمان طراحی گابل در سنین مختلف با ویژگی‌های شخصیتی منحصربه‌فردی که دارند روزانه مطابق با ترند روز و سبک و سیاق خواسته‌های دانش‌آموزان با الهام از حال و هوای مدیترانه از المان‌هایی همچون گل‌های گوناگون با رنگ‌های زنده و پویا همچون فیروزه‌ای، مرجانی، خردلی، سفالی یا سفید، انواع جامدادی گابل، همچون جامدادی گابل سه زیپ و جامدادی گابل کتابی و… حس طراوت، شادابی و سرزندگی می‌بخشند.

 

انواع جامدادی گابل از جنس کتان و پلی‌استر ساخته شده‌اند.

عملکرد و کاربری فوق‌العاده راحت جامدادی گابل که آن را به یکی از محبوب‌ترین برندها در بین دانش‌آموزان بدل کرده به کیفیت جنس آن بازمی‌گردد که از کتان، پلی‌استر، نایلون و مواد ترکیبی ساخته شده و سطح دوام و ماندگاری بالایی دارد. ازینرو دانش‌آموزان و دانشجویان به خاطر اینکه بتوانند ماه‌ها و سال‌های دوران تحصیلی‌شان را با یک جامدادی مناسب سر کنند، جامدادی گابل می‌خرند.

 

جامدادی گابل مطابق با استانداردهای روز دنیا طراحی شده است.

تمام محصولات برند گابل، از انواع جامدادی‌های همچون جامدادی گابل کتابی، جامدادی گابل سه زیپ و… همگی براساس استانداردهای روز دنیا ساخته شده و لایه درونی‌شان از بهترین‌ آسترهای موجود بهره‌مند و طراحی کلی ساختار جامدادی‌ها ارگونومیک، خوش‌ساخت و خوش‌دست هستند و دانش‌آموزان و دانشجویان از کار کردن با آن خسته نمی‌شوند.

 

یک جامدادی گابل دوستدار محیط‌ زیست می‌باشد.

یک جامدادی گابل دوستدار محیط‌ زیست است و از فتالات و PVC در اجزای سازنده‌اش خبری نیست و متناسب با قوانین زیست‌محیطی بین‌الملل ساخته می‌شوند.

 

جامدادی‌های گابل بسیار جادار هستند و ظرفیت گنجایش بالایی دارند.

بیشتر آن دسته دانش‌آموزان و دانشجویان از جامدادی گابل استفاده می‌کنند که حین رفتن به مدرسه یا دانشگاه می‌خواهند تعدادی زیادی خودکار، مداد، روان‌نویس، پاک‌کن، مدادتراش، خط‌کش‌های کوچک و… را داخلش جای دهند و به فضای زیادی احتیاج دارند. خوشبختانه گابل هم در طراحی و ساخت انواع جامدادی با ظرفیت بالا مهارت بسیاری دارد.

یک جامدادی گابل به کمک زیپ‌هایی که دارد، فضای داخلیش به چند قسمت مختلف بالا و پایین یا چپ و راست تقسیم می‌شود و امکان تفکیک وسایل داخل آن برای دانش‌آموزان فراهم می‌گردد.

 

تنوع طرح و اندازه جامدادی‌های گابل بسیار است.

از مدل‌ها و طرح‌های انواع جامدادی گابل که در کشورمان ایران در فروشگاه‌های اینترنتی یا مراکز فروش لوازم‌التحریر به فروش می‌رسد و محبوب دانش‌آموزان و دانشجویان است، می‌توان به مدل‌های زیر اشاره کرد:

جامدادی‌های تک زیپ، دو زیپ و سه زیپ در طرح‌های کتابی و چندطبقه با طرح‌های استوانه‌ای، مستطیلی، ذونقه‌ای، بیضی شکل و… با مدل‌های بدون بند و همراه با بند.

 

جامدادی گابل را بدون نگرانی از رنگ‌ و رورفتگی بشویید.

جنس پارچه بکارگرفته‌شده در ساخت جامدادی گابل بگونه‌ای است که می‌توان آن را به‌راحتی با دست یا با ماشین لباس‌شویی شست. همچنین در اثر برخورد خودکار و باقی لوازمی که داخل آن قرار می‌گیرد، به آسترهای طرح‌دارش آسیبی وارد نمی‌شود و در صورت رنگ‌پس‌دادن خودکار هم اگر سریعاً نسبت به شستشوی آن اقدام شود، هیچ اثری از رنگ روی آن نمی‌ماند.

 

 

در این مقاله با انواع جامدادی گابل همچون جامدادی گابل کتابی، جامدادی گابل سه زیپ، جامدادی گابل چندطبقه و… آشنا شدید. اگر می‌خواهید سال تحصیلی جدید را با یک جامدادی شیک، خوش‌دست و جادار شروع کنید، جامدادی گابل یکی از بهترینa انتخاب‌های پیش روی شماست، شما می‌توانید نگاهی به فروشگاه اینترنتی بوک دوک بیندازید و براساس نیازتان یک جامدادی گابل فوق‌العاده کاربردی تهیه کنید.

 

مشخصات جامدادی سه زیپ گابل مدل speed:

مبدا برند: اسپانیا

قابل شستشو

مطابق با استانداردهای روز دنیا

حامی محیط زیست

آستر طرح دار

جنس پلی استر

 

قیمت و خرید جامدادی سه زیپپ گابل مدل speed :

خرید آنلاین جامدادی سه زیپ گابل مدل speed با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک الی سه روزه در فروشگاه بوک دوک انجام می شود.