خانه / کودک و نوجوان / کتاب کودک و نوجوان / کتاب داستان نوجوان / مدسه...است 3 داداش خیلی خالی بندم

مدسه...است ۳ داداش خیلی خالی بندم



قیمت: ۱۵۱,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • 9786008675747

توضیحات

درباره کتاب مدرسه ... است 3:

"مدرسه ... است، کتابی پر از هیجان و ماجراجویی: این داستان رمانی جذاب و جالب از نویسنده های برجسته جیمز پاترسون و کریس تبتس است که برای اولین بار در سال 2013 منتشر شد. در این داستان، جورجیا کاچادوریان، خواهرِ رِیف، برنامه دارد تا با پشتکار و اراده خود در هر موقعیتی که برادرش به مشکل برخورده، موفقیت بیابد. او حتی با خود را با ریف مقایسه و دستاورد محبوبیت بیشتری نسبت به او پیش بینی می کند. اما ریف با بدرفتاری هایش، جورجیا را در مسیری پیچیده قرار می دهد و باعث می شود که هیچکس به او اعتماد نکند. آیا جورجیا می تواند با ترس های خود مقابله کرده و شرطی که با ریف بسته، ببرد؟ همراه با این داستان جذاب، حقایق جالبی را از زندگی دختری شجاع به نام جورجیا کشف کنید."

درباره نویسنده این کتاب، جیمز پترسون:

جیمز برندن پاترسون نویسنده ی آمریکایی است که در نیویورک متولد شد. او پس از تحصیل در رشته ی زبان انگلیسی، به کار بازاریابی و تبلیغات پرداخت و سپس به نوشتن مشغول شد. او با همسرش در فلوریدا زندگی می کند و یک پسر به نام جک دارند.

مشخصات کتاب مدرسه ... است 3:

نویسنده: جیمز پترسون

مترجم: امیرحسین دانشور کیان

ناشر: پرتقال

قطع: رقعی

نوع جلد: شومیز

تعداد صفحه: 280

همراه گرامی شما میتوانید برای مشاهده ی کتاب هایی با مضمون کتاب داستان نوجوان بر روی لینک نارنجی رنگ کلیلک کنید.

فروشگاه اینترنتی بوک دوک دارای کتابهایی با موضوعات مختلف است که شما میتوانید برای خرید کتاب با ارسال رایگان به راحتی محصول مورد نظر خود را در سایت بوک دوک ثبت کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

خرید کتاب مدرسه ... است 3:

خرید کتاب کودک و نوجوان از جمله کتاب مدرسه ... است 3 با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک الی سه روزه در فروشگاه بوک دوک انجام میشود.