خانه / کودک و نوجوان / کتاب کودک و نوجوان / کتاب داستان نوجوان / ادبیات خفن(داستان های ترسناک)

ادبیات خفن(داستان های ترسناک)



قیمت: ۹۲,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • 9789643494865

توضیحات

معرفی کتاب ادبیات خفن(داستان های ترسناک):

کتاب فوق حاوی ده داستان ترسناک است که از ابتدا تا انتهای کتاب داستان ها رفته رفته ترسناک تر می شوند. به این ترتیب مخاطب هر چه پیش می رود اشتیاقش به خواندن آن ها بیش تر می شود. سومین داستان این مجموعه به نام  “کاپیتان قاتل” ماجرای مردی را روایت می کند که در زیبایی و ثروت زبان زد عام و خاص است. او با مرسدس بنزش به سراسر دنیا سفر کرده و با دختران زیبا ازدواج می کرد. اوایل ازدواج همه چیز خیلی خوب پیش می رفت؛ اما بعد از مدتی آقای داماد خبر گم شدن همسرش را به پلیس گزارش می کرد. پلیس بعد از تحقیقات فراوان هیچ سرنخی پیدا نکرده و پرونده بلاتکلیف می ماند. این اتفاق بارها و بارها تکرار شد اما در آخرین ازدواج مرد، با دختری بسیار زیبا و از خانواده ای اصیل، وقتی عروس ناپدید شد خانواده ی او از کارگاه خصوصی ای درخواست می کنند تا پرونده ی مربوط به مفقود شدن دخترشان را پیگیری کند. این بار کاراگاه با زیرکی تمام پرده از راز گم شدن همه ی عروس ها برمی دارد و واقعیتی هولناک را آشکار می سازد‌…

مجموعه ی ادبیات خفن شامل چند جلد کتاب با عناوینی چون داستان های شکسپیر، داستان های ارواح و اشباح، داستان های پریان، داستان های ترسناک و … برای نوجوانان و جوانان به چاپ رسیده است. هر یک از این کتاب ها حاوی ده داستان و ده پرونده است. منظور از پرونده، مواردی است مشابه داستان مطرح شده که در پایان هر داستان ذکر شده است. برخی از داستان های این مجموعه مشهور و شناخته شده اند و برخی دیگر نه. البته همه ی این داستان های به شکلی کاملا جدید و آمیخته با طنز و تصویر بازگو شده اند.

درباره نویسنده این کتاب، تری دیری:

تری دیری نویسنده بریتانیایی است که بیش از ۲۰۰ کتاب برای کودکان نوشته است. آثار او به بیش از چهل زبان ترجمه شده و محبوبیت زیادی در میان کودکان و بزرگسالان دارد. او در سال ۲۰۱۱ از نوشتن کتاب‌های کودکان بازنشسته شد و در حال حاضر در کانتی دورهام زندگی می‌کند. او علاقه زیادی به فوتبال دارد و تیم محبوبش ساندرلند را حمایت می‌کند.

مشخصات کتاب ادبیات خفن(داستان های ترسناک):

نویسنده: مایکل کاکس

مترجم: آرزو احمی

انتشارات: پیدایش

سال چاپ: 1397

گروه سنی: د

تعداد صفحات: 232

قطع: رقعی

نوع جلد: شومیز

همراه گرامی شما میتوانید برای مشاهده ی کتاب هایی با مضمون کتاب داستان نوجوان بر روی لینک نارنجی رنگ کلیلک کنید.

فروشگاه اینترنتی بوک دوک دارای کتابهایی با موضوعات مختلف است که شما میتوانید برای خرید کتاب با ارسال رایگان به راحتی محصول مورد نظر خود را در سایت بوک دوک ثبت کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

خرید کتاب ادبیات خفن (داستان های ترسناک):

خرید کتاب کودک و نوجوان از جمله کتاب ادبیات خفن (داستان های ترسناک) با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک الی سه روزه در فروشگاه بوک دوک انجام میشود.