خانه / نوشت افزار و هنری / نوشت افزار / خودکار و روان نویس / اشنایدر روان نویس TOPBALL 847 آبی

اشنایدر روان نویس TOPBALL ۸۴۷ آبی



قیمت: ۴۶,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

توضیحات

معرفی و توضیحات روان نویس اشنایدر مدل 847 آبی:

مدیران، مهندسان، کارمندان، تاجران و همه‌ی افرادی که در کار خود با نوشتن و امضا سروکار دارند استفاده از روان نویسی راحت و خوش دست را ترجیح می‌دهند. از معیارهای مهم انتخاب روان نویس از نظر این افراد پخش نشدن جوهر، سبک بودن و.. است. کمپانی اشنایدر برای راحتی این افراد با در نظر گرفتن این ویژگی‌ها روان نویس Topball 847 را ارائه کرده است. این محصول دارای نوک مخروطی از جنس پلی استر است. جوهر به کار رفته در این روان نویس به گونه‌ای است که اگر در این محصول 2 الی 3 روز باز باشد جوهر این روان نویس خشک نمی‌شود. این محصول زیبا و کارامد دارای گیره پلاستیکی بسیار محکم بوده که حمل آن را آسان کرده و در 4 رنگ آبی، سبز، قرمز و مشکی در اختیار شما قرار می گیرد. رنگ جوهر مصرفی در این روان نویس با انتهای در و انتهای روان نویس هم‌رنگ بوده است.

 

ویژگی های روان نویس اشنایدر مدل 847 آبی:

دارای پوشش انعطاف‌پذیر پلاستیکی روی نوک برای نگارش روان

خشک‌نشدن جوهر درصورت بازماندن درپوش تا 2 الی 3 روز 

دارای بدنه‌ای بادوام

ساخته‌شده از پلی‌پروپیلن

با گیره‌ی پلاستیکی برای حمل در جیب

 

مشخصات روان نویس اشنایدر مدل 847 آبی:

سطح مقطع: دایره

ضخامت نوک : 0.5mm

روش استفاده : معمولی

جنس بدنه : پلاستیک

جنس نوک : ساچمه ای

کشور تولید کننده: آلمان

تمام محصولات ما شامل تنوع بسیاری ست که شما میتوانید برای خرید روان نویس به راحتی محصول مورد نظر خود را در سایت بوک دوک ثبت کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

قیمت و خرید روان نویس اشنایدر مدل 847 آبی:

خرید نوشت افزار از جمله روان نویس اشنایدر مدل 847 آبی با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک روزه در فروشگاه اینترنتی بوک دوک انجام می شود.