خانه / انواع کتاب / کتاب هنری / تاریخ هنر جهان / فرهنگ نامه تصویری مد

فرهنگ نامه تصویری مد


کد محصول: ۱۳۳۷۷۵

قیمت: ۴۵۰,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • 9789648913514
  • آرزو اسکندری
  • نشر آبان

پشت جلد این کتاب آمده است

درباره کتاب فرهنگ نامه تصویری مد:

کتاب فرهنگنامه تصویری مد یک فرهنگ لغت بصری است که تمام اصطلاحات فنی در حوزه را با تصاویر و اینفوگرافیک پوشش می دهد. این کتاب شامل اطلاعات غنی و گسترده است و در عین حال خواندن آن نیز آسان است. چه شما یک صنعتگر داخلی باشید و چه یک متخصص مد ، این کتاب تنها چیزی است که برای حرکت در صحنه مد به آن نیاز دارید.

این کتاب فرهنگنامه ای است که به شکلی مصور و گویا تاریخچه مد را وامی کاود و اطلاعات گسترده ای را که طراحان مد برای الهام گرفتن و کسب دانش به آن نیاز دارند را ارائه می کند. مخاطب در کتاب پیش رو نه تنها درباره استایل و لباس می خوانید بلکه از اکسسوار، منسوجات، تناسبات زنان و مردان، فرم های اندام، آرایش و… نیز اطلاعاتی درخور کسب خواهید کرد.

در واقع این کتاب «کتاب فرهنگنامه تصویری مد» به کارشناسان و فعالین در حوزه طراحی و مد کمک می کند تا که به صورت تخصصی تر از کاری که می کنند اطلاعات به دست آورند. گروهی از برجسته ترین طراحان در این کتاب تلاش کرده اند تا با ارائه یک بوطیقا نسبتا اجمالی در حوزه "مد" دانش علاقه مندان به این حوزه را بالا ببرند. این کتابی خواهد بود که برای دانش جویان طراحی یک اثر بالینی به حساب می آید.

 

کتاب فرهنگ نامه ی تصویری مد اثری است از گروه فشنری به ترجمه آرزو اسکندری و چاپ انتشارات آبان. کتاب فرهنگنامه ای است که به شکلی مصور و گویا تاریخچه مد را وا می کاود و اطلاعات گسترده ای را که طراحان مد برای الهام گرفتن و کسب دانش به آن نیاز دارند در ابعادی قابل حمل ارائه می کند. اگر قصد خرید این محصول را دارید بهتر است قبل از خرید کمی بیشتر در مورد کتاب بدانید که در ادامه به برخی از ویژگی های کتاب خواهیم پرداخت که برای کسب اطلاعات بیشتر بهتر است این نوشته را ترک نکنید.

 

مشخصات کتاب فرهنگ نامه تصویری مد:

مترجم : آرزو اسکندری

نشر آبان

موضوع : مد

قطع: رقعی

جلد سخت

همراه گرامی شما میتوانید برای مشاهده ی کتاب هایی با مضمون کتاب تاریخ هنر جهان بر روی لینک آبی رنگ کلیلک کنید.

فروشگاه اینترنتی بوک دوک دارای کتابهایی با موضوعات مختلف است که شما میتوانید برای خرید کتاب با ارسال رایگان به راحتی محصول مورد نظر خود را در سایت بوک دوک ثبت کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

خرید کتاب فرهنگنامه تصویری مد:

خرید کتاب هنری از جمله کتاب فرهنگنامه تصویری مد با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک الی سه روزه در فروشگاه بوک دوک انجام میشود.