خانه / انواع کتاب / کتاب عمومی / کتاب فلسفه و عرفان / کودکی کشته می شود : در باب خودشیفتگی آغازین و رانه ی مرگ

کودکی کشته می شود : در باب خودشیفتگی آغازین و رانه ی مرگ


کد محصول: ۱۴۵۹۳۷

قیمت: ۴۰,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • 9789651674464
  • .
  • نشر لگا

پشت جلد این کتاب آمده است

معرفی کتاب کودکی کشته میشود:

روانکاوی در نسبتی بنیادین با فلسفه، اسطوره و تاریخ انسان است و روانکاوانی که به نوشتن و تئوریزه کردن ایده هایشان پرداخته اند، همگی تجربه های مواجهه هایشان با بیماران را دستمایه و سرآغاز نوشتنشان کرده اند و پس از آن با ابزار فلسفه و با نگاهی مدام به اسطوره ها و تاریخ، کار نظری شان را پیش برده اند. «سرژ لوکلر» فرانسوی نیز کتاب «کودکی کشته می شود: در باب خودشیفتگی آغازین و رانه ی مرگ» را با همین تجربه های بالینی آغاز کرده و ما را همراه خودش به سمت کندوکاو ژرف ترین و کهن ترین امیال انسانی می کشاند. این کتاب بحثش را بر مدار آن کودک هرروزه ی درون تک تک انسان ها قرار می دهد و با پیش کشیدن مسئله ی «خودشیفتگی آغازین» تاکید می کند که چرا اگر برابر این خودشیفتگی نایستیم و مرگ این کودک جامانده در خودمان را هر روز نخواهیم و به ثمر ننشانیم، هیچ گاه به حقیقت، آگاهی، عشق و راستین ترین احساسات بشری دست نخواهیم یافت. لوکلر در پنج فصل کتاب «کودکی کشته می شود: در باب خودشیفتگی آغازین و رانه ی مرگ» مجموعه ای از صورت مسئله ها همچون مرگ، جنسیت، میل، عشق، تولد و ... را پیش کشیده و تاروپودهای این مسائل را از دل تجربه های بالینی و آموزه های فرویدی – لاکانی به خوبی به همدیگر متصل می کند. در پیوست این کتاب نیز متنی از «ناتا مینور» منتشر شده که به گفتوگو و رودر رویی زیگموند فروید و آرتور شنیتسلر پرداخته و منظر این دو متفکر و نویسنده را درباره ی امر زنانه بررسی می کند.

مشخصات کتاب کودکی کشته می شود:

نشر لگا

نویسنده:سرژ لوکلر

مترجم علی حسن زاده

قطع پالتویی

جلد شومیز

154 صفحه

همراه گرامی شما میتوانید برای مشاهده ی کتاب هایی با مضمون کتاب فلسفه و عرفان بر روی لینک آبی رنگ کلیلک کنید.

فروشگاه اینترنتی بوک دوک دارای کتابهایی با موضوعات مختلف است که شما میتوانید برای خرید کتاب آنلاین به راحتی محصول مورد نظر خود را در سایت بوک دوک ثبت کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

خرید کتاب کودکی کشته میشود:

خرید کتاب عمومی از جمله کتاب کودکی کشته میشود با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک الی سه روزه در فروشگاه بوک دوک انجام میشود.