خانه / نوشت افزار و هنری / نوشت افزار / مداد و مداد رنگی / اونر مدادرنگی 12 رنگ فلزی استوانه

اونر مدادرنگی ۱۲ رنگ فلزی استوانه



قیمت: ۱۷۸,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

توضیحات

معرفی و توضیحات مدادرنگی قوطی 12 اونر :

 

مداد رنگی  « اونر » در 12 رنگ جذاب و متنوع  گزینه مناسبی برای فرزندان خلاق شماست.  مغزی 2.5 میلی متری این محصول از گرافیت مرغوب تولید شده که هنگام نقاشی به راحتی بر روی کاغذ کشیده می شود.چوب مداد رنگی اونر  را از درختان جنگلی تهیه می‌کند که با قطع هر درخت، درخت دیگری کاشته می‌شود. سرب رنگی نرم و روغنی، به وجود آورنده رنگ‌های شاد، زنده و شفاف است که به نقاشی کودک شما جان می‌بخشد. با در دست داشتن 12 رنگ از این مدادرنگی، کودک شما می‌تواند ایده‌ها و تصورات ذهن خود را برروی کاغذ پیاده کند. بدنه این مداد رنگی بصورت استوانه می باشد. جعبه این محصول مقوایی بوده و ابعاد آن 9 × 22 سانتی متر است.

برند اونر (Owner) برندی نام آشنا ​متعلق به یک شرکت کره ای است که سال هاست در زمینه تولید لوازم تحریر فعالیت می کند این شرکت سعی دارد با بهره گیری از استانداردهای روز دنیا و تولید محصولات نوآورانه، منحصر به فرد و باکیفیت هر روز بر مشتریان خود بیفزاید. مخاطب اونر فقط دانش آموزان و دانشجویان نیستند بلکه ادارات خصوصی و دولتی، هنرمندان، مهندسان و دیگر اقشار جامعه را نیز شامل می شود. محصولات اونر علاوه بر اینکه در بازارهای جهانی توانسته جایگاهی برای خود دست و پا کند در بازار ایران نیز طرفدارانی پیدا کرده و این شهرت به دلیل تولید محصولات با کیفیت و مقرون به صرفه این شرکت است.

 

مشخصات مدادرنگی قوطی 12 اونر :

 

برند : اونر

نوع کالا : مداد رنگی

فرم سطح مقطع : 6 ضلعی

طول بدنه : 17 سانتی متر

تعداد رنگ : 12 عدد

محصول کشور : کره جنوبی

طراحی ارگونومیک جهت استفاده‌ی آسان و بدون خستگی - رنگ‌های شفاف و براق - نوک مقاوم و محکم به دلیل برخورداری از فناوری دورالید (Duralead Technology)

تمام محصولات ما شامل تنوع بسیاری ست که شما میتوانید برای خرید مداد و مداد رنگی به راحتی محصول مورد نظر خود را در سایت بوک دوک ثبت کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

قیمت و خرید مدادرنگی قوطی 12 اونر :

خرید نوشت افزار از جمله مدادرنگی قوطی 12 اونر با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک الی سه روزه در فروشگاه اینترنتی بوک دوک انجام میشود.