خانه / انواع کتاب / کتاب عمومی / کتاب سرگذشتنامه / شاهزاده پاپ اندی وارهول

شاهزاده پاپ اندی وارهول


کد محصول: ۱۴۴۳۱۸

قیمت: ۶۵,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • 9786229999660
  • -
  • نشر نظر

پشت جلد این کتاب آمده است

معرفی کتاب شاهزاده پاپ اندرو وارهول :

اندی وارهول، "شاهزاده پاپ"، از بین نقاشی و چاپ قوطی های سوپ کمپبل، جعبه های بریلو، اسکناس های دلار تا پرتره های متعدد ستاره های خود مانند مرلین مونرو و الیوز پریسلی، مرزهای بین هنر بالا و فرهنگ عامه را دوباره تعریف کرد. این کتاب کشف کار اوست.

توضیحات راجع به کتاب شاهزاده پاپ اندرو وارهول :

وارهول در انقلاب هنر پاپ در سال‌های اول دهه‌ 1960 حضور پررنگی داشت. این انقلاب تصاویر نمایشی فرهنگ عامه و تجاری را وارد ادبیات هنر کرد. هنر پاپ با تصاویر چهره‌های شناخته شده و اشیای روزمره و آشنا برای گروه بزرگی از مردم در سراسر دنیای غرب طنین‌انداز شد. وارهول از طریق رسانه‌ها و سوژه‌های کارهایش با نسل خود ارتباط برقرار کرد. او در طول چهار دهه فعالیت حرفه‌ای با کمک آموزش‌هایی که در زمینه طراحی گرافیک و تصویرسازی دیده بود رسانه‌های گروهی و هنرهای‌ زیبا را به‌ هم پیوند داد.

والدین وارهول مهاجرانی از طبقه کارگر لمکو از میکو، اتریش-مجارستان بودند که اکنون Miková نامیده می شود، واقع در شمال شرقی اسلواکی امروزی. پدر وارهول در سال 1914 به ایالات متحده مهاجرت کرد و مادرش در سال 1921، پس از مرگ پدربزرگ و مادربزرگ وارهول به او پیوست. پدر وارهول در یک معدن زغال سنگ کار می کرد. این خانواده کاتولیک روتنی بودند و در کلیسای کاتولیک بیزانس سنت جان کریستوست حضور داشتند. پسر پاول، جیمز وارهولا، به عنوان یک تصویرگر موفق در زمینه کتاب کودکان درآمد.

جوزف د کتنر‬‏‫ (Ketner II (1955-2018)) کرسی پرورش هنر معاصر و سرپرست برجسته اقامت در کالج Emerson ، بوستون، ایالات متحده است. کتنر بیش از سی سال که کیوریتور و مورخ هنرنمایشگاه ها و انتشاراتی را در مورد موضوعات مختلفی از هنر آمریکای آفریقایی آمریکایی قرن نوزدهم، به ویژه رابرت اس.بود.

مشخصات کتاب شاهزاده پاپ اندرو وارهول :

نویسنده : جوزف د کنتر 

انتشارات : نشر نظر 

قطع : رقعی 

نوع جلد : شومیز 

تعداد صفحه : 183 

موضوع : سرگذشتنامه 

همراه گرامی شما میتوانید برای مشاهده ی کتاب هایی با مضمون کتاب زندگینامه بر روی لینک آبی رنگ کلیلک کنید.

فروشگاه اینترنتی بوک دوک دارای کتابهایی با موضوعات مختلف است که شما میتوانید برای خرید کتاب آنلاین با تخفیف به راحتی محصول مورد نظر خود را در سایت بوک دوک ثبت کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

خرید کتاب شاهزاده پاپ اندی وارهول:

خرید کتاب عمومی از جمله کتاب شاهزاده پاپ اندی وارهول با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک الی سه روزه در فروشگاه بوک دوک انجام میشود.