خانه / نوشت افزار و هنری / نوشت افزار / پاک کن و غلط گیر / فکتیس پاک کن S20

فکتیس پاک کن S۲۰



قیمت: ۲۶,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

توضیحات

معرفی و توضیحات پاک کن فکتیس مدل S20:

پاک کن فکتیس مدل S20 شکل مکعب مستطیل دارد و گوشه‌های آن به صورت گرد طراحی شده است. این پاک کن به منظور سرعت بخشیدن به عمل پاک کردن طراحی شده و حرکتی روان بر روی کاغذ دارد. پاک کن S20 با حداقل میزان فتیله به صورت کامل تمام نوشته‌ها را پاک می کند. این پاک‌کن از خمیر بدون PVC ساخته شده و به هیچ عنوان حساسیت پوستی ایجاد نمی کند. با خیال راحت و بدون نگرانی از آسیب رسیدن به سلامت خود از این پاک کن استفاده کنید.

 

درباره برند فکتیس:

شرکت factis در سال 1995 در کشور پرتغال راه‌اندازی شد. در این کمپانی، محصولات متفاوتی از لوازم‌التحریر ساخته و به نقاط مختلف جهان صادر می‌شود. شاید برای بیشتر افراد نام فکتیس تداعی‌کننده پاک‌کن‌های نرم این برند باشد که همیشه سر جلسه امتحان همراهشان بوده، اما امروزه با نگاهی اجمالی به سری محصولات این کمپانی در می‌یابیم که فکتیس علاوه‌ بر شناخت نیاز بازار و مخاطبان، در نوآوری و تولید کالاهای خلاقانه نیز پیشرفت زیادی داشته است. محصولاتی چون انواع مداد و مداد رنگی، انواع دفتر، تراش و خودکار در ردیف نوشت افزار این برند قرار دارد. البته فکتیس در عرصه تولید لوازم اداری نیز فعال بوده و محصولاتی چون منگنه، پانچ و ... را وارد بازار کرده است. قیمت مناسب محصولات در کنار کیفیت و عمر طولانی‌شان موجب شده تا نام factis در سبد خرید لوازم‌التحریر افراد خودنمایی کند.

 

مشخصات پاک کن فکتیس مدل S20:

کیفیت پاک کنندگی بالا 

شکننده نبودن در پاک کردن 

سایز کوچک و خوش دست

وزن: 28 گرم

 

قیمت و خرید پاک کن فکتیس مدل S20:

خرید نوشت افزار از جمله پاک کن فکتیس مدل S20 با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک الی سه روزه در فروشگاه اینترنتی بوک دوک انجام میشود.