خانه / نوشت افزار و هنری / نوشت افزار / مداد نوکی و نوک / استدلر نوک اتود 0.9 HB

استدلر نوک اتود ۰.۹ HB



قیمت: ۱۸,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

توضیحات

معرفی و توضیحات نوک اتود 0.9 HB استدلر :

نوک اتود 0.9 HB استدلر یکی از پرطرفدار ترین محصولات این برند در بین مشتریان می باشد .به دلیل مقاومت زیاد در برابر شکستن و %90 مواد استفاده شده ی خام و طبیعی در این محصول میتوان در بلند مدت و بدون شکستن زود هنگام نوک در مواقع نوشتن و از بین رفتن تمرکز این محصول را مورد تایید واقع دانست.

نوک اتود استدلر درجه 0.9 HB  بدون هیچگونه مواد شیمیایی میباشد و بسیار نرم و پررنگ خود را روی کاغذ نشان میدهد و تجربه ای راحت را به ارمغان می اورد.

استدلر یکی از بزرگترین شرکت‌های سازنده نوشت افزار در آلمان است. نام استدلر از سال 1662 میلادی توسط فردریش استدلر به دلیل ساخت مداد نورنبرگ است. اما شهرت اصلی آن به دلیل شخصی به نام یوهان سباستین استدلر است که در سال 1835 یک کارگاه کوچک ساخت مداد را به یک واحد صنعتی تبدیل کرد. امروزه استدلر 21 شعبه رسمی و 150 نمایندگی در سراسر جهان دارد که بالاترین استانداردها در طراحی، تکنولوژی عملکرد، حفظ محیط زیست و کیفیت برند در سطح جهان دارد. 

 

مشخصات نوک اتود 0.9 HB استدلر :

برند : استدلر

طول نوک : 60 میلی متر

کشور مبدا محصول : آلمان

نوع کالا : نوک

pvc free

قابل استفاده در انواع مداد نوکی

 

قیمت و خرید نوک اتود 0.9 HB استدلر :

خرید نوشت افزار از جمله نوک اتود 0.9 HB استدلر با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک الی سه روزه در فروشگاه اینترنتی بوک دوک انجام میشود.