خانه / نوشت افزار و هنری / نوشت افزار / ماژیک / فابرکستل ماژیک وایت برد تخت مشکی

فابرکستل ماژیک وایت برد تخت مشکی


کد محصول: ۱۱۸۰۴۲

قیمت: ۶۲,۵۰۰ تومان


مشخصات محصول

توضیحات

معرفی و توضیحات ماژیک وایت برد سر تخت فابرکستل رنگ مشکی :

 دیگر دوران تخته سیاه و گچ به پایان رسیده است! قبلا در مکان‌های آموزشی از گچ و تخته سیاه برای تدریس و آموزش استفاده می‌شد که به دلیل گرد و خاک ناشی از گچ و تخته سیاه آلرژی وبیماری‌های ریوی شیوع پیدا کرد. به همین دلیل تخته‌های وایت برد جای تخته‌های گچی را گرفت. برای نوشتن روی این تخته‌ها می‌توان از ماژیک به جای گچ استفاده کرد. ماژیک وایت برد فابر کاستل مدل W20 در رنگ‌های متنوعی با جوهر قابل شارژ ارائه شده است. این ماژیک دارای نوک گرد بوده که با توجه به زاویه‌ای که در دست می‌گیرید، خطوطی با ضخامت 1 تا 5 میلی‌متر ترسیم می‌کند. از ویژگی های بارز این محصول می‌توان با خاصیت Dry Wipe آن اشاره کرد که با داشتن این مزیت به سرعت بر روی تخته‌ی وایت برد خشک شده و پاک کردن آن را آسان تر می‌کند، همچنین با توجه به اینکه ماژیک‌‌های وایت برد یکی از نوشت افزارهای پرکاربرد در مدارس است باید از محصولی استفاده شود که فاقد مواد مضر برای سلامت دانش‌آموزان باشد. این ماژیک‌ برای سلامت دانش‌آموزان بی خطر بوده و فاقد مواد شیمیایی از جمله زایلن است.

 

برای نوشتن روی این تخته‌ها کیفیت ماژیک از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. کم‌رنگ بودن جوهر ماژیک‌های وایت‌برد باعث دشوار نوشته شدن مطالب روی تخته خواهد شد، پس باید به نوع جوهر ماژیکی که انتخاب می‌کنید دقت داشته باشید. ماژیک وایت‌ برد فابر کاستل مدل W20 دارای جوهر بسیار غلیظ است که به راحتی بر روی تخته نوشته می‌شود و کلماتی که با آن می‌نویسید بسیار خوانا است. علاوه بر نگارش راحت با این ماژیک می‌توانید برای اصلاح مطالبی که نوشته‌اید، با سهولت بسیار نوشته‌های خود را پاک کنید. از دیگر مزیت‌های ماژیک وایت برد فابرکستل امکان شارژ مجدد آن است که در صورت تمام شدن جوهر ماژیک می‌توانید مخزن آن را پُر کنید تا مجددا ماژیکی با کیفیت داشته باشید.

 

مشخصات ماژیک وایت برد سر تخت فابرکستل رنگ مشکی :

نوع نوک: سرتخت

نوع ماژیک: تک سر

کشور مبدا برند: آلمان

قابلیت شست و شو: ندارد

قابلیت شارژ مجدد: دارد

دارای جوهر بسایر غلیظ با قابلیت پاک‌شدن آسان به صورت خشک

نوع نوک : نمدی

طول: 1 سانتی متر

 

قیمت و خرید ماژیک وایت برد سر تخت فابرکستل رنگ مشکی :

خرید نوشت افزار از جمله ماژیک وایت برد سرتخت فابرکستل رنگ مشکی با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک روزه در فروشگاه اینترنتی بوک دوک انجام میشود.