خانه / نوشت افزار و هنری / نوشت افزار / ماژیک / استدلر ماژیک لومو کالر M سبز 317

استدلر ماژیک لومو کالر M سبز ۳۱۷


کد محصول: ۶۵۳۷۸

قیمت: ۳۳,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

توضیحات

معرفی و توضیحات ماژیک لومو کالر M 317 سبز استدلر :

 

یکی از ویژگی های خوب  ماژیک لومو کالر M 317 سبز استدلر ادارای قابلیت DRY SAFE، که می‌تواند تا روزها بدون درپوش باقی بمانند بدون آن‌که جوهر آن‌ها خشک شود و همچنین تثبیت فشار اتوماتیک جوهر برای جلوگیری از نشت آن در هواپیما است.

جوهر عاری از زایلن و تولوئن با کمترین بو قابلیت خشک شدن سریع ضد آب بدون جایگزاری لک مقاوم در برابر نور قابل استفاده روی تمامی سطوح از جمله شیشه ، فلز ، پلاستیک ، پارچه ، کاغذ ، چرم ، سنگ و ... دارای گواهی AP

استدلر یکی از بزرگترین شرکت‌های سازنده نوشت افزار در آلمان است. نام استدلر از سال 1662 میلادی توسط فردریش استدلر به دلیل ساخت مداد نورنبرگ است. اما شهرت اصلی آن به دلیل شخصی به نام یوهان سباستین استدلر است که در سال 1835 یک کارگاه کوچک ساخت مداد را به یک واحد صنعتی تبدیل کرد. امروزه استدلر 21 شعبه رسمی و 150 نمایندگی در سراسر جهان دارد که بالاترین استانداردها در طراحی، تکنولوژی عملکرد، حفظ محیط زیست و کیفیت برند در سطح جهان دارد.

 

مشخصات ماژیک لومو کالر M 317 سبز استدلر :

 

برند : استدلر 

نوع کالا : ماژیک پاک نشو

سایز نوک : M

نوع نوک : گرد

رنگ ماژیک : قهوه ای

قابلیت dry safe

قابلیت تثبیت جوهر در ارتفاعات و جلوگیری از نشت

کشور مبدا محصول : آلمان

 

قیمت و خرید ماژیک لومو کالر M 317 سبز استدلر :

خرید ماژیک لومو کالر M 317 سبز استدلر با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک روزه در فروشگاه اینترنتی بوک دوک انجام میشود.