خانه / انواع کتاب / لوازم مهندسی / راپیدو روان‌نویس حرفه‌ای / آرت لاین راپید 0.5 حرفه ای

آرت لاین راپید ۰.۵ حرفه ای



قیمت: ۱۲۷,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • آرت لاین

پشت جلد این کتاب آمده است

معرفی محصول راپید حرفه ای 0.5 آرت لاین:

راپید مهندسی مخصوص دانشجویان رشته معماری عمران و گرافیک است. این ابزار برای نقشه کشی تصویر سازی و برای طراحی گرافیک به کار میرود. کمپانی آرت لاین وسیله ای طراحی کرده تا دانشجویان مهندسی و گرافیک بتوانند خطوطی با ضخامت یکسان رسم کنند.

جوهر مورد استفاده در این روان نویس از رنگدانه های با کیفیت ساخته شده که در برابر آب مقاوم است. جنس نوک این محصول از فلز ضد زنگ بوده و در صورت استفاده از خط کش و شابلون هیچ گونه آسیبی به آم وارد نمیشود.

راپید آرت لاین با قطر نوشتاری 0.5 میلی متری بوده و نوک آن از رزین پلی استال است.

اطلاعات محصول راپید حرفه ای 0.5 آرت لاین:

جنس بدنه از پلاستیک است

سطح مقطع دایره است

ضخامت نوک 0.5mm است

نوع نوک رزین پلی استال است

سایر ویژگی ها: ضدآب با ثبات رنگ

وزن محصول 10 گرم است

طول و عرض محصول 1 سانتی متری است.

راپید یکبار مصرف چه ویژگی هایی دارد:

راپید یکبار مصرف معمولا شباهت زیادی با نوع دائمی آنها دارد و جزء دسته دوم این نوع از قلم ها محسوب میشوند ولی نه نوع یکبار مصرف.

این قلم هم از نظر کارکردن آسان تر است و هم هزینه ی کمتری نسبت به نوع دائمی دارد. زمانی که با نوع یکبار مصرف کار میکنید حتما باید آن را به صورت عمود در دستتان بگیرید زیرا هرلحظه امکان دارد که رد قلم بر روی سطحی که کار میکنید بماند

ویژگی بسیار خوبی که این قلم ها دارند این است که با این که با جوهر کار میکنند ولی در زمانی که اشتباهی در حین کشیدن بر روی کاغذ شما به وجود بیاید شما میتوانید آن قسمت را با وسیله ای تیز مثل تیغه و یا چاقو بردارید. 

البته این عما بر روی کاغذهایی امکان پذیر است که از جنس گلاسه باشند. 

 

قیمت و خرید راپید حرفه ای آرت لاین سایز 0.5:

خرید راپید حرفه ای آرت لاین سایز 0.5 با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک الی سه روزه در فروشگاه اینترنتی بوک دوک انجام میشود .