خانه / نوشت افزار و هنری / نوشت افزار / مداد نوکی و نوک / فابر اتود تری کلیک آیس 0/7

فابر اتود تری کلیک آیس ۰/۷



قیمت: ۱۳۷,۰۰۰ تومان

انتخاب رنگ:


مشخصات محصول

توضیحات

معرفی و توضیحات اتود تری کلیک آیس 0/7 فابر :

در 4 رنگ بدنه جذاب تینت

دارای پاک کن چرخشی بلند در انتهای مداد-فاقد PVC

دارای گیره و سری پلاستیکی

دارای پوشش مغزی فلزی و قابل جمع شدن به داخل

اتود فابرکستل مدل تری‌ کلیک تینت اتودی زیبا، خوش‌رنگ و حرفه‌ای، ولی نه‌ محدود به همین صفات! طراحی جالب و رنگ‌های خاص اتودهای تری‌کلیک تینت فابر-کاستل با پاک‌کن چرخشی بلند بدون PVC انتهای مداد و گیره و سری پلاستیکی و طراحی کارآمد و منحصر به‌فرد در بسته‌های ۱۰ عددی ۰/7 میلیمتری در رنگ نارنجی تمامی آن چیزی خواهد بود که به دنبالش هستید.

 فابر کاستل یک از بزرگترین و قدیمی ترین تولیدکنندگان قلم، مداد و سایر لوازم هنری و اداری ( به عنوان مثال پاک کن ، خط کش ، منگنه و ...) و همچنین ابزار های عالی نوشتن است . دفتر مرکزی آن در شهر اشتاین آلمان قرار دارد. مجموعه ی فابر کاستل دارای 14 کارخانه و 20 دفتر فروش در سراسر جهان است . گروه فابل کاستل بیش از 7000 کارمند دارد و در بیش از 100 کشور جهان تجارت می کند . خانواده فابر کاستل این شرکت را بنیان نهاده اند. در حال حاضر نهمین نسل از خانواده فابر کاستل رهبری این شرکت عظیم تجاری را بر عهده دارد. آنها هرساله 2 میلیار مداد در بیش از 120 رنگ مختلف تولید می کنند. کیفیت و اصالت محصولات این برند جای هیچگونه تعریف و تمجیدی را از محصولات خانواده فابر کاستل باقی نمی گذارد.

مشخصات اتود تری کلیک آیس 0/7 فابر :

ضخامت نوشتاری: 0.7

مناسب برای تست زنی

پاک کن سرخود دارد

کشور مبدا برند آلمان

قیمت و خرید اتود تری کلیک آیس 0/7 فابر :

خرید نوشت افزار از جمله اتود تری کلیک آیس 0/7 فابر با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک روزه در فروشگاه بوک دوک انجام میشود.