خانه / نوشت افزار و هنری / نوشت افزار / ماژیک / استدلر ماژیک تریپلاس استوایی

استدلر ماژیک تریپلاس استوایی


کد محصول: ۱۲۶۴۶۸

قیمت: ۱۱۲,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • 4007817039977

توضیحات

معرفی و توضیحات ماژیک تریپلاس استوایی استدلر :

 

قطعا بعد از یکبار امتحان کردن روان نویس سرنمدی استدلر نوشتن برایتان از همیشه لذت بخش تر خواهد بود.

از آنجایی که انگشتان روی یک بدنه ی سه گوش در بهترین و راحت ترین حالت خود قرار میگیرد روان نویس سرنمدی استدلر این امکان را به وجود آورده تا تجربه ای بهتر بعد از نوشتن های طولانی مدت داشته باشید. از همین لحاظ بدنه ی روان نویس نوک نمدی استدلر را میتوان ارگونومیک دانست.

اکثرا پس از استفاده از خودکار و قلم های جوهردار لک ها و اثر هایی روی دست و لباس هایمان باقی میماند که پاک کردن آن تقریبا کار دشواری است .ولی این نوع روان نویس های استدلر جوهری بر پایه ی آب دارند و پاک کردنش به راحتی امکان پذیر است.این محصول استدلر با داشتن درپوشی منفذدار میتواند تا چند روز بدون درپوش بماند و جوهرش خشک نشود

استدلر یکی از بزرگترین شرکت‌های سازنده نوشت افزار در آلمان است. نام استدلر از سال 1662 میلادی توسط فردریش استدلر به دلیل ساخت مداد نورنبرگ است. اما شهرت اصلی آن به دلیل شخصی به نام یوهان سباستین استدلر است که در سال 1835 یک کارگاه کوچک ساخت مداد را به یک واحد صنعتی تبدیل کرد. امروزه استدلر 21 شعبه رسمی و 150 نمایندگی در سراسر جهان دارد که بالاترین استانداردها در طراحی، تکنولوژی عملکرد، حفظ محیط زیست و کیفیت برند در سطح جهان دارد.

 

مشخصات ماژیک تریپلاس استوایی استدلر :

 

برند : استدلر 

جنس بسته : طلقی

نوع کالا : ماژیک

قطر نوک : 1 میلی متر

تعداد رنگ درون بسته : 6 عدد

دارای بدنه ای سه گوش و ارگونومیک

دارای جوهر بر پایه ی آب

دارای در پوش منفذار

 

قیمت و خرید ماژیک تریپلاس استوایی استدلر :

خرید ماژیک تریپلاس استوایی استدلر با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک روزه در فروشگاه اینترنتی بوک دوک انجام میشود.