خانه / کودک و نوجوان / کتاب کودک و نوجوان / کتاب داستان نوجوان / کتابخانه کلاسیک هایدی

کتابخانه کلاسیک هایدی



قیمت: ۲۱,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • 9786004136334

توضیحات

معرفی کتاب کتابخانه کلاسیک هایدی:

کتاب کتابخانه کلاسیک هایدی نوشته جوآنا اسپیری است.داستان درباره دختری به نام هایدی است که به نزد پدر بزرگش در کوه های سوئیس فرستاده می شود.

درباره کتاب کتابخانه کلاسیک هایدی:

کتابخانه کلاسیک -هایدی دخترک کوچکی است که پس از از دست دادن پدر و مادرش، به اجبار باید با پدربزرگ بداخلاق و عبوس خود زندگی کند همسایه ها همه از پدربزرگ می ترسند. اما او با حضور خود، نشاط زندگی را به کوه‌های آلپ و قلب این پیرمرد می‌کشاند و خیلی زود خودش را در قلب پدربزرگ جا می‌کند دخترک در کنار پدربزرگ زندگی شادی دارد. اما درست زمانی‌که او و پدربزرگ به هم وابسته می‌شوند، خاله‌اش او را نزد دختر فلج ثروتمندی در شهر می‌فرستد. همه فکر می‌کنند حضور هایدی در شهر به نفع اوست غافل از اینکه…

این رمان ادبی به قدری شهرت دارد که منطقه‌ای در سوئیس به نام هایدی‌لند نام‌گذاری شده است.

برشی از کتاب کتابخانه کلاسیک هایدی:

اتفاقات عجیب و غریبی در خانه می‌افتاد. هر روز صبح، موقعی که خدمتکاران به طبقۀ پایین می‌آمدند می‌دیدند در جلویی خانه باز است. اول همه فکر می‌کردند دزد به آن‌جا آمده است؛ اما چیزی از خانه دزدیده نشده بود. با وجود اینکه دوبار در را قفل می‌کردند باز هم هر روز صبح همین اتفاق می‌افتاد. سرانجام جان و سباستین تصمیم گرفتند یک شب کشیک بدهند و ببینند آن روح چه کسی است. آن‌ها مسلح و آماده شدند، داروی نیروبخش‌شان را نیز خوردند و به یکی از اتاق‌های طبقۀ پایین رفتند. ابتدا شروع به صحبت کردند؛ اما طولی نکشید که خواب‌شان گرفت و به صندلی‌های‌شان تکیه کردند. وقتی زنگ ساعت برج کلیسای قدیمی به صدا درآمد، سباستین از خواب پرید و دوستش را که بیدار کردنش کار چندان آسانی نبود از خواب بیدار کرد. بالاخره جان از خواب بیدار شد و هر دو با هم به سالن رفتند. همان لحظه باد شدیدی وزید و شمعی که جان در دست گرفته بود خاموش شد. او باعجله به عقب برگشت و نزدیک بود سباستین را که پشت سرش ایستاده بود بیندازد. سباستین را به داخل اتاق کشاند و با عجله در را قفل کرد. وقتی دوباره شمع را روشن کرد، سباستین متوجه شد جان از ترس رنگش پریده است و مثل بید می‌لرزد. سباستین که چیزی ندیده بود با اضطراب پرسید: چی شده؟ چی دیدی؟

جان نفس‌ نفس‌ زنان گفت: در باز بود و یک روح سفید روی پله‌ها ایستاده بود؛ از پله‌ها بالا رفت و یک‌ دفعه غیبش زد. عرق سرد از پشت کمر سباستین جاری شد. آن‌ها تا صبح همان‌جا بدون حرکت نشستند. سپس در را بستند و به طبقۀ بالا رفتند تا موضوع را به خانم خانه گزارش بدهند. خانم خانه که با اشتیاق منتظر بود داستان را شنید و فوراً برای آقای سزمن نامه‌ای نوشت. او گفت که از شدت ترس دست‌هایش بی‌حس شده و اتفاقات وحشتناکی در خانه می‌افتد؛ سپس داستان حضور روح در خانه برای او تعریف کرد. آقای سزمن در جواب نوشت نمی‌تواند کارش را رها کند و به خانم روتنمایر توصیه کرد از مادرش بخواهد نزد آن‌ها بیاید؛ چون خانم سزمن می‌توانست به‌راحتی موضوع روح را حل کند.

مشخصات کتاب کتابخانه کلاسیک هایدی:

نویسنده:یوهانا اسپیری

انتشارات:محراب قلم

موضوع:رمان

قطع:رقعی

نوع جلد:شومیز

تعداد صفحه:108

قیمت و خرید کتاب کتابخانه کلاسیک هایدی:

خرید آنلاین کتاب کتابخانه کلاسیک هایدی با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سرار کشور در کمترین زمان و ارسال یک روزه در فروشگاه بوک دوک انجام می شود.