خانه / انواع کتاب / کتاب عمومی / کتاب شعر و ادبیات / سرود روح بزرگ

سرود روح بزرگ


کد محصول: ۱۲۵۷۰۸

قیمت: ۴۵,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • 9786003762640
  • سید علی صالحی
  • نشر نگاه

پشت جلد این کتاب آمده است

معرفی کتاب سرود روح بزرگ:

آن ها آن اوایل اصلا به علائم مرسوم رویاها دقت نمی کردند. ما گفتیم به دنیا می آییم تغییر می کنیم بد می شویم بعد جایی ممکن است به هیچ علامتی از آسمان دقت نکنیم. شما ما را کشته اید، امّا ما شما را نمی کشیم. ما به دنیا می آییم، بزرگ می شویم، تغییر می کنیم بد می شویم اما یک جایی ممکن است بعد از عبور از همه علائم بی هوده جهان جانب یکدیگر را بگیریم...

درباره نویسنده این کتاب، سید علی صالحی:

سید علی صالحی زادهٔ ۱۳۳۴ در ایذه در استان خوزستان شاعر و نویسندهٔ معاصر ایرانی است. وی پایه‌گذار جریان موج ناب و شعر گفتار در شعر معاصر ایران است. وی همچنین یکی از دبیران اصلی کانون نویسندگان ایران بود. صالحی از چهره‌های مطرح و شناخته شده در شعر معاصر فارسی است. سال ۱۳۵۳ تا ۱۳۵۴ صالحی همراه چند نفر از شاعران هم‌نسل خود جریان «موج ناب» را در شعر سپید پی‌ریزی می‌کند. منوچهر آتشی و نصرت رحمانی در تهران از این جریان پیشرو حمایت می‌کنند.

در سال ۱۳۵۶ به عنوان برندهٔ جایزهٔ فروغ فرخزاد در شعر اعلام می‌شود. در سال ۱۳۵۷ صالحی از گروه «موج ناب» فاصله می‌گیرد. او در این باره گفته‌است: «حس می‌کردم همه ما شاعران موج ناب داریم شبیه هم می‌شویم…»

مشخصات کتاب سرود روح بزرگ:

نویسنده: سید علی صالحی

ناشر: نگاه

قطع: پالتویی

نوع جلد: گالینگور

تعداد صفحه: 504

همراه گرامی شما میتوانید برای مشاهده ی کتاب هایی با مضمون کتاب ادبیات و شعر فارسی بر روی لینک نارنجی کلیک کنید.

فروشگاه اینترنتی بوک دوک دارای کتاب هایی با موضوعات مختلف است که شما میتوانید برای خرید کتاب با ارسال رایگان به راحتی محصول مورد نظر خود را در سایت بوک دوک ثبت کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

خرید کتاب سرود روح بزرگ:

خرید کتاب عمومی از جمله کتاب سرود روح بزرگ با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک الی سه روزه در فروشگاه بوک دوک انجام میشود.